Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه کویتی القبس جزئیاتی جدید در رابطه با زخمی شدن نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به عین الاسد و انتقال این نظامیان به کشور کویت منتشر کرد.

قدس آنلاین: روزنامه القبس کویت به نقل از برخی رسانه های آمریکایی نوشت که ترامپ و فرماندهان پنتاگون در هفته اول از زخمی شدن نظامیان آمریکایی در حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد خبر نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه کویتی به نقل از روزنامه بیزینس اینسایدر اعلام کرد  که برخی از نظامیان آمریکایی که در اثر حمله ایران زخمی شده بودند به اردوگاه"عریفجان" کویت انتقال داده شدند و برخی دیگر به مرکز پزشکی"لاندستول" آلمان منتقل شدند تا در آنجا معالجه شوند.

این روزنامه با اشاره به اینکه ترامپ و ارتش آمریکا پیش از این اعلام کرده بودند که هیچ یک از نظامیان آن ها آسیب ندیده است اما ارتش آمریکا روز جمعه در موضعی دیگر اعلام کرد که 11 نظامی آن ها دچار سوختگی شده است.

این روزنامه کویتی در ادامه با اشاره به اینکه پنتاگون تا یک هفته بعد از حمله موشکی ایران از زخمی شدن 11 نظامی آمریکایی خبرنداشته است، به نقل از برخی منابع نوشت: سطح آسیب دیدگی برخی  از این نظامیان آمریکایی شدید و برخی دیگر متوسط است.

این منابع همچنین اعلام کردند که برخی دیگر از نظامیان آمریکایی در نواحی مختلف بدنشان دچار سوختگی شدند و برخی نیز ترکش به آن ها اصابت کرده است.

این منابع در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه هوایی احمد الجابر مساحت گسترده ای برای نیروهای آمریکایی و هم پیمانان آن ها دارد و این مساله درچارچوب توافقات دفاعی مشترک میان دو کشور است، افزودند: یک تیم پزشکی آمریکایی که در بیمارستان نظامی در کویت حضور دارند آسیب دیدگان حملات موشکی ایران را معالجه می کند.

این منابع همچنین اعلام کردند که برخی دیگر از نظامیان آمریکایی که در حمله ایران آسیب دیده اند اکنون در داخل عراق در حال درمان هستند زیرا زخم های آنان سطحی بوده و نیازی به انتقال به کویت نداشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجروح و زخمی نظامیان آمریکایی حمله سپاه به پایگاه عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است

ایسنا/زنجان امام جمعه زنجان گفت: مفاهیم انقلاب مانند عطر گل‌های بهاری است و کسی نمی‌تواند در مقابل آن بایستد. بنابراین انقلاب ایران همین‌گونه در حال انتشار در جهان است. 

آیت‌الله علی خاتمی امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: وقتی امام راحل فرمودند ما انقلاب را به دنیا صادر می‌کنیم، بسیاری‌ تصور می‌کردند قرار است ما لشکری به کشورهای دیگر بفرستیم، اما خیر این نبود.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل در این رابطه که اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب بنشینید، آنها ۱۰ قدم پیش‌روی خواهند کرد، گفت: در ۴۵ سال گذشته، هر کشوری یک قدم عقب‌نشینی کرده، آمریکا ۱۰ قدم جلوتر آمده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنان ادعاهای حقوق بشری دارند، ادامه داد: در آمریکا به ۷۰ دانشگاه با نیروی نظامی حمله‌ور شده‌اند، در صورتی که در مجامع حقوقی، نیروهای نظامی و انتظامی حق ورود به مراکز علمی را ندارد. بیش از ۲۰۰۰ هزار نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند، در حالی که تنها درخواست دانشجویان توقف کشتار مردم بی‌گناه غزه است، اما آنها به خوابگاه‌های دانشجویی شبانه حمله کردند و دانشجویان را با دستبند بردند؛ این است حقوق بشر آمریکایی؟!

خاتمی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: ایران در این رابطه با تمام قدرت در منطقه در حال نقش‌آفرینی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • ۴ پیامد حمله موشکی سپاه به اسرائیل به روایت امام جمعه تهران
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت