Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@21:02:37 GMT

معرفی محصولات فروشگاه اینترنتی چوبینر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۰۳۸۴

فروشگاه اینترنتی چوبینر جزء پیشگامان عرضه انواع ماشین آلات، ابزار آلات و یراق آلات صنعت چوب می باشد. محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی چوبینر علاوه بر تنوع بالا و قیمت مناسب از کیفیتی مثال زدنی برخوردار هستند، لازم به ذکر است که در این فروشگاه اینترنتی به راحتی می توانید محصولات خود را در تعداد و تنوع مختلف سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله قصد داریم جهت آشنایی بیشتر اطلاعاتی را رابطه با چند نمونه از ماشین آلات و ابزار آلات صنعت چوب از قبیل مکنده ، سی ان سی چوب و تیغ اره نواری که در فروشگاه چوبینر عرضه می شوند در اختیارتان قرار دهیم.

 

تیغ اره نواری

برش یکی از مهم ترین مراحل در صنعت چوب می باشد؛ البته علاوه بر صنایع چوب سایر صنایع از قبیل فلز، شیشه، مواد غذایی و ... به ابزارهای برشی نیاز دارند. یکی از مهم ترین ابزار آلات برش تیغ اره ها می باشند. تیغ اره به صورت نواری و دیسکی عرضه می گردد که بر اساس متریالی که برش می زنند تولید می گردند. برای مثال جهت برش چوب، فلز، سرامیک، و ... باید تیغ اره های مخحصوص به آن متریال استفاده گردد. همان طور که ذکر شد تیغ اره نواری یک نمونه از ابزارهای برشی محسوب می شود که بر روی اره فلکه نصب می گردد. تیغ اره نواری نیز مانند تیغ اره دیسکی به صورت چوب بر، گوشت بر و مواردی از این قبیل تولید و قابل عرضه است. از آنجا که چوب در قطرهای مختلفی موجود است و علاوه بر این از لحاظ تر و خشک بودن نیز متفاوت اند باید از تیغ اره نواری مخصوص استفاده گردد که در ادامه این مورد را تشریح می کنیم.

 

 

انواع تیغه اره نواری

معیار انتخاب تیغه اره نواری گام تیغ اره است، گام به فاصله بین نوک دندانه ها اشاره دارد. تیغ اره نواری گام بلند به تیغ اره ای اشاره دارد که فاصله بین نوک دندانه ها بیشتر از مدل های دیگر است. از تیغ اره گام بلند برای برش چوب های خشک، قطور و یخ زده استفاده می شود و در اکثر مواقع بر روی اره فلکه افقی بر که به اره فلکه رام بری نیز معروف است نصب می شود. از این مطلب در می یابیم که تیغ اره نواری اگر دندانه های نزدیک به هم داشته باشد برای برش چوب های نازک تر مناسب است چون سرعت برش کم تری دارد و اگر فاصله نوک دندانه ها بیشتر باشد قدرت و سرعت مناسبی برای برش چوب های قطور دارد. علاوه بر موارد ذکر شده تیغ اره نواری در ضخامت و عرض های مختلفی تولید می گردد و در ساخت آن از موادی همچون استیل کربن، بی متال و... استفاده می شود.

 

 

 

سی ان سی چوب

سی ان سی چوب جزء ضروری ترین ماشین آلات صنعت چوب می باشد که وظایف مختلفی از قبیل سوراخ کاری، برش، حکاکی و ... را انجام می دهد. سی ان سی یک دستگاه پیشرفته می باشد که بر اساس نرم افزارهایی از قبیل اتوکد و آرتکم به انجام عملیات مختلفی از قبیل منبت کاری، برش، حکاکی و ... می پردازد. جالب است بدانید طراحی ماشین سی ان سی چوب در حدی پیشرفته است که حرکت آن بر اساس کنترل سه محور X، Y و Z می باشد. CNC نیز مانند سایر ماشین آلات در ابعاد مختلفی تولید می گردد و از لحاظ قدرت و سرعت نیز متفاوت می باشند. در مواردی سی ان سی چوب به صورت تخصصی تولید می گردد و برای انجام عملیات خاصی به کار می رود، برای مثال سی ان سی منبت کاری، سی ان سی سوراخ کاری و سی ان سی روتاری نمونه های اختصاصی این دستگاه می باشند. باید دقت نمایید از موارد مهم در انتخاب سی ان سی چوب نوع میز وکیوم، اسپیندل، نوع موتور و سیستم انتقال قدرت می باشد. سی ان سی چوب در ابعاد مختلف با کاربردهای گوناگون و با برندهای معتبری از قبیل سپنتا، نوین تاک، راش ماشین، هماگ و ... در فروشگاه چوبینر به فروش می رسد که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

 

 

 

سی ان سی چوب و منبت

یک نمونه از انواع CNC چوب به سی ان سی چوب و منبت اشاره دارد که برای عملیاتی از قبیل حکاکی، برش و منبت کاری به کار می رود. از لحاظ ابعاد و اندازه سی ان سی چوب و منبت در سایزهای مختلف تولید می شود که متناسب با نیاز مصرف کننده قابل عرضه است. فروشگاه اینترنتی چوبینر سی ان سی چوب و منبت برندهای معتبری از قبیل نوین تاک، راش ماشین، Hold، ایگل و ... در فروشگاه اینترنتی چوبینر عرضه می شود.

 

سی ان سی سوراخ کاری

مدل دیگر از انواع سی ان سی چوب به سی ان سی سوراخ کاری معروف می باشد. سی ان سی سوراخ کاری که به الیت زن نیز خوانده می شود برای ایجاد شیار، اتصال الیت و سوراخ کاری جهت اتصال دو قطعه به کار می رود. از مزایای استفاده از سی ان سی سوراخ کاری می توان به کیفیت بهتر اتصالات، سرعت بالا در حین مونتاژ قطعات اشاره نمود. در فروشگاه چوبینر می توانید انواع سی ان سی سوراخ کاری در سایز و برندهای مختلفی از قبیل Holzher، Format4، Biesse، Homag و ... را با قیمت مناسب و اطمینان از اصل بودن خریداری کنید.

 

سی ان سی روتاری

سی ان سی روتاری یکی دیگر از انواع سی ان سی چوب است که برای ایجاد حکاکی ها، منبت کاری و ایجاد نقوش به کار می رود. روش کار سی ان سی روتاری به این صورت است که قطعه کار چرخانده می شود و با کمک مته هایی که بر روی دستگاه نصب است نقوش مورد نظر حک می شود و هنر منبت کاری به بهترین شکل بر سطح چوب پیاده می گردد. لازم است بدانید که چرخاندن قطعه کار قابل کنترل می باشد و این کنترل از بروز خطا جلوگیری می کند.

 

قیمت  دستگاه سی ان سی

لازم به ذکر است که دستگاه سی ان سی در ابعاد مختلفی تولید می شود که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع دستگاه سی ان سی می توانید از طریق راه های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

 

 

مکنده

در کارگاه های صنایع چوب هنگام برش، رنده کاری، سنباده زنی و سایر مراحل تولید یک محصول براده ها و ذراتی در فضا منتشر می شود. در اکثر موارد ذرات منتشر شده حاوی گازهای سمی می باشند که برای تنفس و سلامتی افراد مضر هستند. برای حل این مشکل از دستگاهی به نام مکنده استفاده می شود که وظیفه مکش و جمع آوری ذرات معلق و براده های چوب را بر عهده دارد. مکنده نه تنها در حفظ سلامتی افراد موثر است بلکه از آلودگی محیط نیز جلوگیری می کند. به طور کلی انواع مکنده به شرح زیر می باشد:

 

مکنده صنعتی مکنده مرکزی مکنده داخل سالنی

برای خرید مکنده باید به مواردی از قبیل حجم و سرعت مکش، حجم کیسه و نوع موتور دقت نمایید. فروشگاه چوبینر عرضه کننده انواع مختلف مکنده در برندهای معتبری از قبیل پایون، هیوندای، هواسازان و ... می باشد که در ادامه به معرفی انواع مکنده هواسازان که جزء پرطرفدارترین مکنده در صنعت چوب می باشد می پردازیم.

 

مکنده هواسازان

مکنده هواسازان همان طور که در بخش قبل ذکر شد جزء پرطرفدارترین برندهای فعال در ساخت مکنده می باشد که محصولاتش در سایز و مدل های مختلفی عرضه می شوند. هواسازان جزء برندهای ایرانی با کیفیت در این زمینه می باشد که از لحاظ کیفیت با برندهای مختلف خارجی رقابت می کند. لازم به ذکر است که مکنده هواسازان در مدل های مختلفی از قبیل صنعتی، مرکزی و داخل سالنی تولید می شود و علاوه بر این به صورت تک قلو، دو قلو، چهار قلو و... در فروشگاه چوبینر قابل عرضه است که به راحتی و با اطمینان بالا می توانید برای خرید مکنده هواسازان اقدام نمایید.

 

 

قیمت مکنده نجاری

لازم به ذکر است که مکنده نجاری در ابعاد و مدل های مختلفی تولید می شود که در فروشگاه چوبینر موجود می باشند. 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نجاری چوب فروشگاه قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌هایی که قیمت لاستیک خودرو و سایر لوازم آن روزبه‌روز گران‌تر می‌شود، خرید لاستیک‌های دولتی تنها راهی است که شهروندان می توانند این وسیله ضروری خودرو را تقریباً نصف قیمت بخرند. برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر ۴ روش مختلف وجود دارد که ۳ مورد از آنها اینترنتی است و بیشتر فرایند آنها به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما شهروند خبرنگار ما مدعی است این شرکت تایرهایی را که اینترنتی خریده است ، تحویل نداده و درخواست رسیدگی دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

شرکت کویر تایر در فروش های اینترنتی تمام وجه تایر را بصورت برخط از مشتری دریافت می کند اما از ارسال تایرها خبری نیست.

امکان خرید لاستیک از طریق سامانه های فروش شرکت های تولید کننده فراهم شده است اما فروش های اینترنتی شرکت کویرتایر با گذشت مدت زمان اعلامی، به دست مشتریان نمی رسد و هیچ یک از شماره های تماس شرکت پاسخگوی مشتریان نیست.

در بخش پیگیری سفارشات بعد از تاخیرهای طولانی، عنوان می شود که مرسوله از طریق تیپاکس ارسال شده است اما کد پیگیری ثبت شده در سایت کویرتایر، در سامانه پیگیری تیپاکس وجود ندارد و شرکت تیپاکس هم اعلام می کند که چنین مرسوله ای را تحویل نگرفته است.

 مشتریان تمام هزینه های خرید و ارسال لاستیک را به حساب کویرتایر واریز کرده اند و هیچ راهی برای پیگیری سفارشات ندارند، روابط عمومی شرکت کویرتایر هم پاسخگوی مشتریان نیست.

دیگر خبرها

  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • عرضه اینترنتی دارو به صورت آزمایشی