Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@18:06:38 GMT

اگر ایران ناامن است، چرا هواپیماهایتان می‌آیند؟!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۰۷۱۲

اگر ایران ناامن است، چرا هواپیماهایتان می‌آیند؟!

باشگاه الکویت با هماهنگی AFC و شیطنت عربستانی‌ها با بهانه ناامن بودن ایران، گرفتن میزبانی لیگ قهرمانان آسیا از نمایندگان کشورمان را کلید زده است.

به گزارش مشرق، پس از پایان جلسه نمایندگان باشگاه‌ها با مقامات فدراسیون و وزارت ورزش، یکی از مدیران باشگاه استقلال طی گفت‌وگویی کوتاه، کنایه جالب و سنگینی به کشور‌های عربی حوزه خلیج‌ فارس زد و گفت: خیلی زشت است که عربستان یک حرفی بزند و کشور‌های عربی دنباله‌رو آن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان فقط قطر مواضعش را مستقل بیان می‌کند، ولی بحرین، کویت و امارات کاملاً ایستاده‌اند تا ببینند فدراسیون فوتبال عربستان چه می‌گوید تا آن‌ها دنباله‌رو شوند. به کنفدراسیون که امیدی نیست، چون روابط در آن غیرشفاف است، ولی مدیران فدراسیون‌ها و باشگاه‌های عربی که حرف از عدم امنیت در ایران می‌زنند، فقط کافی است یک نگاه به برنامه پروازی شرکت‌های هواپیمایی خود بیندازند تا شرمنده شوند.

بیشتر بخوانید:
  دلیل تصمیم جنجالی AFC علیه ایران


او ادامه داد: مگر نمی‌گویند ایران ناامن است، خب پس چرا ایرلاین‌های عربی همه‌روزه به سراسر ایران پرواز دارند؟ همین کویت الان ۲ شرکت هواپیمایی‌اش به تهران و مشهد رفت و آمد می‌کند. ۳ ایرلاین اماراتی در مسیر ایران تردد دارند، ۲ شرکت هوایی از عمان به شهر‌های مختلف ما پرواز دارند و قطر ایرویز هم همه‌روزه می‌آید و می‌رود؛ بنابراین خودشان می‌دانند ایران ناامن نیست، چون همه‌روزه تجار، بیماران، زائران و توریست‌هایی از امارات، عمان، کویت و قطر به ایران سفر می‌کنند. اگر ایران ناامن است، اتباع آن‌ها چگونه به کشورمان سفر می‌کنند؟ اگر آسمان ما امن نیست، چطور خطوط هوایی آن‌ها پرواز‌های‌شان را قطع نکرده‌اند؟ این‌ها همه بهانه است. آن‌ها مستقل نیستند و همان حرفی را می‌زنند که حکام عربستانی برای‌شان معین می‌کنند. این عدم استقلال در نهایت به ضرر آن‌ها تمام می‌شود نه ما.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی استقلال شرکت هواپیمایی کشورهای حوزه خلیج فارس ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم

در جریان پیروزی امشب النصر مقابل الوحده در لیگ حرفه ای عربستان، کریستیانو رونالدو 3 گل از 6 گل تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (25.8MB)

دیگر خبرها

  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • (ویدئو) معلم عربی محمد بحرانی جواب او را داد
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟