Web Analytics Made Easy - Statcounter

احداث راه‌آهن کردستان پس از گذشت ۱۵ سال از وعده‌های رنگارنگ دولتمردان، تازه امروز ( ۲۹ دی‌ماه) عملیات ریل‌گذاریش آغاز شد. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، احداث راه‌آهن کردستان یکی از تاریخی‌ترین پروژه‌های حمل‌ونقل کشور است که ساخت آن از اوایل دهه 70 مطرح و کلنگ عملیات اجراییش از سال 83 بر زمین زده شده و پس از گذشت 15 سال از وعده‌های رنگارنگ دولتمردان، تازه امروز ( 29 دی‌ماه) عملیات ریل‌گذاریش آغاز شد!

براساس وعده معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کردستان قرار بر این است سوت قطار تا پایان سال آینده در استان شنیده شود اما مردم امیدوارند که این وعده نیز همچون دیگر وعده‌های دولت تدبیر و امید عوام‌فریبانه نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصدیق ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن سنندج، در نصف زمان سخنرانی خود خود به تعریف و تمجیدهای بی‌ربط از مسئولان دولتی و استاندار کردستان پرداخت و گفت: امیدواریم این پروژه تا پایان سال آینده به اتمام برسد.

معاون وزیر راه در سنندج: 3300 کیلومتر خط ریلی در کشور احداث می‌شود ‌راه‌آهن سنندج به اقلیم کردستان عراق متصل می‌شود / راه‌آهن همدان ــ سنندج تا پایان سال 99 به اتمام می‌رسد‌

ثابتی با بیان اینکه توسعه زیربناهای حمل و نقل در پیشرفت هر استانی نقش به‌سزایی دارد، اظهار داشت: در کردستان با یکهزار و 136 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و فرعی و شش هزار و 183 کیلومتر راه روستایی وضعیت نسبتاً مناسبی در سطح کشور داریم!

به گزارش تسنیم؛ مساحت کل زیربنای ساختمان این ایستگاه 14 هزار و 722 مترمربع بوده که در زمینی به مساحت 51 هکتار شامل ترمینال مسافری، ساختمان پلیس، انبار کالا، اتاقک سوزنبانی به احداث می‌رسد و برای اتمام پروژه و آخرین ایستگاه یک‌هزار و 260 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • تی‌بی‌ام خط ۲ متروی اصفهان تا یک ماه آینده به ایستگاه ابن‌سینا است
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج