Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفرنژاد گفت: تاکنون بیش از یکصد میلیون ریال کمک نقدی از سوی مردم شهرستان جهرم به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اهدا شده است.

«رامین جعفرنژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مردم نوع دوست شهرستان جهرم در راستای کمک به هم نوعان خود همواره فعالیت های چشمگیری داشته و منشأ کارهای خیر و عام المنفعه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال احمر جهرم با اشاره به کمک های نقدی مردم این شهرستان به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: از روز جمعه صندوق های هلال احمر در محل نماز جمعه شهر جهرم مستقر شده و تاکنون بیش از یکصد میلیون ریال برای کمک به سیل زدگان جمع آوری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه کمک های مردمی همچنان در حال انجام شدن است، بیان کرد: همچنین مردم جهرم کمک های غیرنقدی خود از جمله خرما، پتو و... را به پایگاه های جمعیت هلال احمر شهرستان سپرده تا در اسرع وقت به سیل زدگان ارسال شود.

 

جعفرنژاد با اشاره به اینکه کمک های مردمی همچنین توسط انجمن های خیریه نیز جمع آوری می شود، ابراز داشت: همشهریان می توانند برای کمک به مردم سیل زده کشور کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به جمعیت هلال احمر جهرم واقع در انتهای خیابان استاد مطهری تحویل دهند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی جهرم بارندگی و سیلاب جمعیت هلال احمر فارس هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز از پیدا شدن جسد دو کودک غرق شده در این شهرستان پس از گذشت چند روز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین امینی‌راد، اظهار داشت: امروز پس از جستجوی چند روزه برای یافتن دو کودک گم شده در شهرستان نیمروز با کمک پهپادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی و مدیریت هلال‌احمر، جسد بی‌جان دو کودک در حالی که در آب غرق شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال‌ احمر پیدا شدند.

فرماندار نیمروز، افزود: با توجه به مفقودی 2 کودک خردسال در تاریخ دوم اردیبهشت‌ماه در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند. در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان