Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان، هیأتی از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی به این مناطق اعزام شد‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی واقعه تأسف بار سیل در سیستان و بلوچستان، آیت الله مکارم شیرازی ضمن اظهار همدردی با حادثه دیدگان، هیئتی را برای حضور در مناطق سیل زده برای بررسی وضعیت و کمک رسانی به مردم منطقه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هیئت موظف است ضمن تقدیم کمک‌های آیت الله مکارم شیرازی به مردم، گزارشی از وضعیت منطقه تقدیم معظم له کند.

مؤمنین می‌توانند از یک سوم سهم مبارک امام (علیه السلام) برای کمک رسانی به سیل زدگان استفاده کنند. همچنین آیت الله مکارم شیرازی از همه مسئولان و مردم خواست نسبت به کمک رسانی و رفع مشکلات مردم مناطق سیل زده اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی سیستان و بلوچستان سیل قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد

قدرت الله چتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، همزمان با مراسم بدرقه حجاج شهرستان شاهرود از اعزام نخستین کاروان حج استان از شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: ۸۵ نفر امشب از طریق ترمینال شاهرود به فرودگاه امام (ره) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این کاروان توسط دو دستگاه اتوبوس شامل حجاج شهرستان شاهرود اعزام می‌شود، گفت: پرواز این گروه از زائران فردا هفتم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام دوم حجاج استان یازدهم اردیبهشت ماه از سمنان خواهد بود، گفت: مجموعاً دو کاروان ۸۵ نفری از شاهرود و سمنان به حج امسال اعزام می‌شوند.

چتری با بیان اینکه سیاست جدید عربستان سعودی در دوره جدید حج پذیرش پنج هزار نفر از سراسر ایران است، بیان کرد: به این ترتیب ظرفیت کاروان‌های استان سمنان ۱۷۰ نفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این محدودیت سبب شد تا با هر کاروان استان سمنان یک نفر روحانی و یک نفر مسئول کاروان اعزام شود، گفت: مجموعاً دو سرپرست کاروان و دو روحانی از کل استان سمنان در حج امسال حضور خواهند داشت.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه حجاج اعزامی امشب کسانی بودند که سال ۸۶ فیش‌های واریزی داشتند، افزود: تمهیدات لازم برای اعزام ایمن و مطمئن زائران بیت الله الحرام از شاهرود و سمنان اندیشیده شده است.

به گزارش مهر، ۸۵ حاجی شاهرودی امشب در مراسمی معنوی از ترمینال مسافربری شاهرود اعزام شدند.

کد خبر 6088797

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان