Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@00:53:13 GMT

لیگ برتر جودو قرعه کشی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۱۲۴۵

مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ برتر جودو باشگاههای کشور برگزار و شش تیم حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند. ناطقان: این مراسم با حضور آرش میراسماعیلی رئیس و محتبی قدمی دبیر فدراسیون جودو، سعید قمی رئیس سازمان لیگ و نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد که پس از توضیحات در خصوص نحوه برگزاری و قوانین اجرایی این رقابتها قرعه کشی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فدراسیون جودو در این مراسم در جواب سوالی در خصوص آخرین شرایط شکایت دادگاه CAC توضیحاتی ارائه و روند کار را از ابتدا تشریح و ابراز امیدواری کرد که با وجود اقدامات موثر وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک این مشکل حل شود.
 
بر همین اساس این دوره از مسابقات یاداره سردار شهید سلیمانی و با حضور شش تیم آرنا گستر آتیه ایرانیان، پاس خراسان رضوی، نیروی زمینی ارتش، بیمه کوثر، رعد پدافند هوایی قم و نفت مسجد سلیمان به صورت دوره ای برگزار شد.

همچنین لیگ امید تا المپیک با حضور ۱۵ تیم در دو گروه برگزار می شود. در گروه یک تیم های جودو محلات یزد، خانه جودو ملک، شش بهمن آمل، هیات جودو دزفول، هیات جودو بوشهر، هیات جودو چناران و تختی آموزش و پرورش کرج به رقابت خواهند پرداخت.

تیم های اراک، هیات جودو سیدآباد، نوبافت شادیلون، شهرداری کرج، هیات جودو رشت، هیات جودو ایلام، مسجد والیعصر و انور شهری حضور خواهند داشت.
هفته اول این مسابقات ۲۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
منبع: مهر برچسب ها: لیگ برتر ، جودو ، قرعه کشی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: لیگ برتر جودو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان با حضور رئیس کل داگستری استان فارس در کانون شهیدعسکری اداره آموزش وپرورش کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد از خدمات حجت السلام مصطفی انصاری فرد تقدیر و دکتر محمد حسن اتحاد نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون معرفی شد.

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد