Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@09:45:12 GMT

پاسخ ادعای AFC به ناامنی پروازی آسمان ایران+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۱۳۶۲

پاسخ ادعای AFC به ناامنی پروازی آسمان ایران+عکس

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) طی یک خبر غافلگیرکننده اعلام کرد، دیدارهای نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که میزبان است، در یک کشور بی‌طرف، امن و ثالث برگزار خواهد شد و دلیل این نوع تصمیم‌گیری را ناامن بودن کشور ایران و همچنین بحث پروازهای خارجی اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برخلاف ادعای AFC فقط چند روز ترافیک هوایی کشورمان با اختلال روبه‌رو بود و پس از گذشت چند روز پروازهای ایران به حالت قبلی خود بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکثر شرکت‌های هواپیمایی خارج از کشور، از جمله Turkish, Pegasus, Qatarair, Omanain, که جزو معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان هستند، فعالیت‌های خود را با فرودگاه امام خمینی (ره) ادامه می‌دهند. 

این ادعا و تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را می‌توان نشات گرفته از شیطنت‌های رسانه‌های خارجی دانست. چون برخلاف درخواست برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس که تحت تاثیر جوسازی‌ها و شانتاژ آمریکا قرار گرفته‌اند، آسمان ایران برای انجام پروازها از سرتاسر جهان کاملا امن است. این مسئله را می‌توان از لیست پروازهایی که فقط در یک روز از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شودو با توجه به نام شرکت‌های هواپیمایی کاملا متوجه شد.

در پی این موضوع مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان طی تماسی تلفنی با شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا با اعتراض شدید به تصمیم کمیته مسابقات این کنفدراسیون اطمینان داد که ضامن امنیت تیم‌های حاضر در کشورمان خواهد بود و امنیت تردد هوایی ایران را تضمین کرد. باتوجه به اعتراض وزیر ورزش ایران، قرار است AFC تصمیم کمیته مسابقات را مجددا بررسی کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما سلب میزبانی تابناک ورزشی لیگ قهرمانان آسیا مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است