Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر یکشنبه دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی، در پی واقعه تاسف بار سیل در سیستان و بلوچستان، این مرجع تقلید ضمن اظهار همدردی با حادثه دیدگان، هیاتی را برای حضور در مناطق سیل‌زده برای بررسی وضعیت و کمک‌رسانی به مردم منطقه اعزام کرد.

این هیات موظف است ضمن تقدیم کمک‌های آیت‌الله مکارم شیرازی به مردم، گزارشی از وضعیت منطقه تقدیم معظم له نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، مومنان می‌توانند از یک‌سوم سهم مبارک امام (ع) برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استفاده نمایند؛ همچنین معظم له از همه مسئولان و مردم خواست نسبت به کمک‌رسانی و رفع مشکلات مردم مناطق سیل‌زده اهتمام داشته باشند.

بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دی‌ماه در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد، سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد اما در سیستان بلوچستان نه‌تنها سبب جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌های استان شد بلکه به دلیل پراکندگی جمعیت، ساکنان ۱۴ شهرستان و ۸۵۰ روستا را تحت تاثیر قرار دارد و راه ارتباطی اغلب روستاها را قطع کرد.

برچسب‌ها حوزه علميه قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی مناطق سیل زده پروندهٔ خبری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی مناطق سیل زده حوزه علميه قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • استعدادهای دانش‌آموزان همچون گنجینه‌ای در دست معلمان است
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان