Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمدالله نقیب شاگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید که از روز جمعه هفته گذشته در منطقه آغاز شده راه ارتباطی همه  روستاهایی این بخش را مسدود کرده بود.

وی گفت: با تلاش راهداران  هم‌اکنون راه  ۱۲ روستا از مجموع ۳۲ روستای دارای سکنه این بخش بازگشایی و تردد خودروها در آنها از سر گرفته شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در بسیاری از مناطق تابع بخش شاهرود خلخال به بیش از ۴۰ سانتیمتر رسیده وعملیات برف روبی وبازگشاییی راه های ارتباطی روستایی این شهرستان را با کندی مواجه کرده است اظهار کرد:به اهالی این بخش توصیه می‌شود تا زمان مساعد شدن شرایط جوی از اقدام به سفرهای غیر ضروری خودداری کنند .

از مجموع ۱۴۲ روستای دارای سکنه خلخال ۳۲ روستا در بخش شاهرود این شهرستان واقع شده که همه این روستاها در مناطق کوهستانی وبرف گیر واقع شده‌اند.

در جریان بارش برف سنگین شب  گذشته  و پیش از ظهر امروز بیشتر راه‌های ارتباطی روستایی شهرستان مسدود شده بود که با وجود حجم بالای برف  تلاش شبانه روزی راهداران خلخال موجب شد تا امروز راه ارتباطی اکثر روستاهای منطقه به جز راه روستاهای باقیمانده بخش شاهرود بازگشایی شود .

در عین حال با شدت گرفتن مجدد بارش برف وکولاک در جاده‌های  ارتباطی خلخال پلیس راه استان اردبیل اهلی این شهرستان را به پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری توصیه کرده است .

 سرهنگ علیرضا صحبتی فرمانده پلیس راه جنوب استان اردبیل یکشنبه شب در گفتگو با ایرنا گفت: بارش برف و کولاک مقطعی در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی  جنوب این استان ادامه دارد و تردد در گردنه‌ الماس واقع در جاده خلخال به اسالم  تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

برچسب‌ها خلخال راهداری بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال راهداری بارش برف خلخال راهداری بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان  با اعلام هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌های استان گفت:بارش باران تا اواخر امروز پیش‌بینی شده است.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به آغاز بارش بهاری گفت: با توجه بارندگی در همه محور‌های ارتباطی وجود دارد که براین اساس جاده‌های ارتباطی استان لغزنده و رانندگان نسبت به رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند.
سرهنگ غلامعلی نوربخش تاکید کرد: مسافران و رانندگان در این شرایط ملزم به رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی و خودداری از استفاده موبایل در هنگام رانندگی هستند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری