Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از الریاضیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما تصمیم خود را برای جلوگیری از برگزاری مسابقات بین المللی در ایران تایید کرد.

بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی بیشتر این موضوع در کمیته مسابقات و کمیته اجرایی خود، بعدازظهر امروز (یکشنبه) به طور رسمی اعلام کرد نمایندگان ایران یعنی پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و شهرخودرو مشهد تا اطلاع ثانوی حق میزبانی در کشور خود را ندارند و باید از دیگر تیم‌های آسیا در کشوری بی‌طرف میزبانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه سعودی مدعی شده که دلیل این موضوع امتناع همه داوران از داوری و قضاوت در مسابقات لیگ قهرمانان 2020 در خاک ایران است.

با این شرایط رسما نمایندگان ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده‌اند.

این در شرایطی است که جمعه گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای خطاب به فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری بازی‌های نمایندگان کشورمان در کشور سوم خبر داده بود که این موضوع اعتراض فدراسیون فوتبال و 4 نماینده کشورمان را به همراه داشت و همین موضوع باعث شد تا روز گذشته جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار شود و اعلام شد که تا امروز به AFC برای تجدید نظر در تصمیمش وقت داده می‌شود و در صورتی که این تصمیم تغییر نکند، تیم‌های ایرانی کناره‌گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال