Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در واکنش به لغو میزبانی‌های نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: سعودی‌ها یک سوء استفاده ناجوانمردانه از وضعیت موجود و به شهادت رسیدن انسان‌های بی گناه کردند و خواستند این را به اهداف سیاسی خود تعمیم دهند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سید عباس عراقچی روز یکشنبه در گفت وگویی افزود: تصمیم سعودی ها یک تصمیم ناجوانمردانه از وضعیت موجود و به شهادت رسیدن انسان های بی گناه بود که از آن سوء استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقچی اظهار داشت: سعودی ها خواستند این موضوع را به اهداف سیاسی خودشان تعمیم بدهند و برای این که تیم های خودشان را به مسابقات که هدفش دوستی بین المللی هست به پیروزی برسانند تیم های ایرانی را از یک مزیت و از امکانات محروم کنند.

وی تاکید کرد: باید مقابل سوء استفاده غیر منصفانه از سوی عربستان ایستاد.

روز جمعه ۲۷ دی ماه تنها چند روز قبل از برگزاری لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه‌ای اعلام کرده، تصمیم دارد میزبانی‌های نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را به ادعای نبود امنیت به کشور سوم منتقل کند که این موضوع با واکنش زیاد اهالی فوتبال روبه رو شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

به گزارش مهر، این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903172

دیگر خبرها

  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال