Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمایت میرزاده عصر یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا از ارسال نامه این کمیسیون در خصوص دانشجویان هواپیمای اوکراینی به وزارت‌خانه های علوم و بهداشت در هفته گذشته خبر داد و افزود: وزارت علوم، فهرست دانشجویان وزارت علوم را برای کمیسیون ارسال کرد ولی وزارت بهداشت هنوز پاسخ نامه را نداده است.

وی همچنین از قرائت گزارشی درباره فعالیت‌های علمی-پژوهشی کشور در حوزه هوافضا و رونمایی از ماهواره ظفر در نشست امروز کمیسیون آموزش خبر داد و گفت:  فعالیت‌ها در این حوزه بسیار امیدوارکننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به قانع نشدن نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از پارک‌های علم‌وفناوری و جهاد دانشگاهی نیز گفت: رأی گیری درباره تفحص از این دو نهاد به نشستی با حضور وزیر علوم موکول شد.

میرزاده درباره طرح تحقیق و تفحص از عملکرد مالی و اداری جهاد دانشگاهی کشور نیز افزود: این موضوع با حضور نمایندگان بررسی شد که در این مورد هم نمایندگان قانع نشدند و رأی گیری در مورد آن به هفته آینده موکول شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سقوط هواپیما سید حمایت میر زاده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سقوط هواپیما وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سقوط هواپیما وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر