Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان اکبری عصر روز یکشنبه و پس از پیروزی تیمش مقابل شهداب یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از تعطیلی طولانی لیگ، بازی سختی برابر شهداب داشتیم با این حال از عملکرد تمامی بازیکنان در این مسابقه رضایت کافی دارم.

وی ادامه داد: امروز در تمامی پست‌ها و عملکردها چه سرویس و چه دفاع روی‌ تور موفق بودیم و بازیکنان با روحیه خوب و اعتماد به نفس کافی به برتری دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی جدید شهرداری ارومیه گفت: بازی بعدی در اصفهان با تیم یکدستی روبرو خواهیم شد که ملی‌پوشان سابق والیبال کشور را در اختیار دارد و هدف ما پیروزی در آن مسابقه خواهد بود.
اکبری گفت: تمامی هدف کادرفنی و بازیکنان، رسیدن به سکوی قهرمانی است و تمام تلاش خود را در این راه به کار خواهند بست.

تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز یکشنبه، در دیداری معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر کشور و در یک بازی خانگی به پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل تیم شهداب یزد رسید.

با جدایی «مصطفی کارخانه» از تیم والیبال شهرداری ارومیه تلاش برای انتخاب و معرفی سرمربی جدید با جدیت در دستور کار مدیریت باشگاه قرار گرفت و پس از بررسی‌های فراوان سکان هدایت این تیم به «پیمان اکبری» مربی صاحب نام کشورمان واگذار شد.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرد و بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفت و تیم قدرتمندی را وارد کوران مسابقات کرد.

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اعتماد به نفس رقابت های لیگ برتر شهرداری عنوان قهرمانی والیبال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت‌های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت‌ها راه پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات بازماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت‌ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

دیگر خبرها

  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود