Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان بابیان اینکه قانون‌گذار نظارت بر فرآیند در شهرداری‌ها را بر عهده ذی‌حسابان قرار داده است، گفت: ذی‌حسابان و مدیران عالی با در دست داشتن نقش کلیدی در شهرداری‌ها برای تحقق سلامت اداری این کارکنان تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه ذی‌حسابان به عنوان گلوگاه کنترل در شهرداری‌ها مطرح هستند، افزود: این افراد می‌توانند با ایفای نقش اصولی، از بی‌انضباطی، تخلف و انحراف جلوگیری کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با آگاهی از قوانین، ذی‌حسابان از انحراف در بسیاری از مسائل مانند عدم توازن و انحراف مالی در شهرداری‌ها می‌توانند پیشگیری کنند، ابراز داشت: تخصیص اسناد خزانه برای شهرداری مشکلاتی ایجاد می‌کند که باید تخصیص برای شهرداری‌ها نقدی شود.

شهاب بابیان اینکه تخصیص نیافتن بودجه عمرانی به دلیل تحقق نیافتن درآمد‌ها باعث کسری بودجه در شهرداری‌ها می‌شود، در ادامه تصریح کرد: با مشکلاتی از این دست، افزایش طرح‌های نیمه‌تمام و مطالبه‌های پیمانکاران در ایجاد دغدغه برای شهرداران تأثیرگذار است.

او بابیان اینکه ذی‌حسابان باید نیروی رسمی، ثابت و آگاه به مسائل حسابداری و مالی باشند، افزود: بعضی از شهرداری‌های جدید به دلیل مشکلات، فاقد این افراد کارآمد در مجموعه هستند که می‌بایست نسبت به این مهم اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنترل شهرداری ها کسری بودجه انحراف مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود

مورینیو مایل است که بار دیگر هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد

طرفداری | به گزارش ساموئل لاکهرست (خبرنگار نزدیک به منچستریونایتد)، ژوزه مورینیو تمایل دارد که بار دیگر هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد. این سرمربی پرتغالی پس از قطع همکاری با آاس رم، هم‌چنان بدون تیم بوده و در روزهای اخیر نامش پیرامون باشگاه‌های دیگری چون چلسی و بایرن مونیخ نیز شنیده شده‌است.

با وجود علاقه شخص مورینیو به حضور مجدد روی نیمکت اولدترافورد، سران منچستریونایتد علاقه چندانی به همکاری با این سرمربی ندارند و نسبت به بازگشت او بدبین‌اند. مورینیو از جولای ۲۰۱۶ تا دسامبر ۲۰۱۸ هدایت منچستریونایتد را به عهده داشت و موفق شد تیمش را سه جام مختلف از جمله قهرمانی در لیگ اروپا برساند.

شکست سنگین منچستریونایتد برابر کریستال پالاس و دور شدن این تیم از منطقه کسب سهمیه، احتمال اخراج اریک تن هاخ از این تیم را بیشتر از قبل کرده‌است. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است