Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:08:03 GMT

آتش سوزی بازار صفی تبریز اطفاء شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۲۹۷۸

آتش سوزی بازار صفی تبریز اطفاء شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی بازار صفی تبریز اطفاء شد.

محمد باقر هنربر در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعاتی قبل بخشی از بازار صفی یا همان بازار سیگار که طبقه پایین آن نیز مربوط به پوشاک است، دچار آتش سوزی شده بود که اکیپ‌های آتش‌نشانی در عرض چهار دقیقه به محل حادثه رسیده و مشغول اطفاء شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آتش سوزی در کمترین زمان ممکن اطفاء شد و هم اکنون آتش‌نشانان مشغول لکه گیری در محل هستند.

بر اساس این گزارش، بازار صفی (صفی بازاری)، یکی از بازارهای مجموعه بازار تبریز است، این بازار به صورت شرقی-غربی بوده و بازار انگجی در ادامه آن قرار دارد، در حال حاضر، خیابان راسته کوچه (خیابان استاد مطهری) بازار انگجی را از بازار اصلی قطع کرده است، قسمت غربی بازارچه به میدان انگجی و مسجد آیت‌الله انگجی منتهی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آتش سوزی بازار تبریز بازار تبریز مدیریت بحران آتش نشاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اعلام کرد:با عنایت به درخواست شهرداری محترم منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تاسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تاسیسات موجود می‌باشد.

لذا ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران به اطلاع می رساند آب مناطق مذکور از ساعت ۸ صبح مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ لغایت ۲۰ شب با افت فشار و احتمالا" قطعی مواجه خواهد شد. خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز