Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدارس برخی استان‌های کشور به دلیل شدت برودت و سردی هوا و همچنین بارش برف فردا دوشنبه ۳۰ دی تعطیل هستند.

با توجه به ادامه بارش برف در تهران طی امروز و گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها در تهران و احتمال یخبندان و برودت هوا این سوال برای والدین و دانش آموزان به وجود آمده که آیا مدارس تهران برای فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه نیز تعطیل است یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسعود ثقفی در این رابطه و در گفت وگوی زنده شبکه خبر در پاسخ به این سوال که با توجه به تداوم بارش برف در تهران آیا مدارس فردا تعطیل خواهند شد یا خیر؟ گفت: فعلا در حال رصد شرایط هستیم و پیش بینی ما این است که فردا با یخبندان مواجه خواهیم شد. اگر این طور باشد قطعا فردا هم با مشکلاتی رو به رو خواهیم بود و احتمال تعطیلی برای فردا هم وجود خواهد داشت. تاکنون تصمیمی برای تعطیلی مدارس تهران اتخاذ نشده است.

تکمیلی

طبق اعلام مسئولین مدارس همه مقاطع تحصیلی در شرق استان تهران تعطیل شد.

فرماندار فیروزکوه گفت: به دلیل بارش برف، سرما و یخبندان همه مدارس فیروزکوه در نوبت صبح فردا دوشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

مهدی یوسفی جمارانی اضافه کرد: البته با تلاش نیروهای مسئول، تا این لحظه تمام محورهای مواصلاتی فیروزکوه باز است، اما برای تردد در این محورها به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران دماوند نیز در خصوص تعطیلی مقاطع تحصیلی این شهرستان گفت: کلیه مدارس دماوند در نوبت صبح و عصر و همچنین مدارس رودهن در نوبت صبح به علت بارش برف و یخ‌بندان فردا دوشنبه ٣٠ دی‌ماه تعطیل است.

محمد صیدلو اظهار داشت: مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهریار، ملارد، قدس، بهارستان ۱و۲، چهاردانگه، اسلام شهر در نوبت صبح فردا دوشنبه تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: این تعطیلی‌ها به دلیل برودت هوا و لغزندگی و یخبندان معابر انجام شده است، چرا که سلامت دانش آموزان، به ویژه دانش آموزان ابتدایی اهمیت بسیاری دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: برف تهران تعطيلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه باران کماکان بر سر تهران

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی امروز و فردا با نفوذ سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از فردا به تدریج شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و از روز پنج‌شنبه تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

گفتنی است از روز پنج‌شنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • تهران تا فردا بارانی است