Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:04:38 GMT

بارش برف سنگین در زنجان راه ۱۵۶ روستا را بست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۳۰۳۴

بارش برف سنگین در زنجان راه ۱۵۶ روستا را بست

جواد یوسفی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف همراه با کولاک شدید در استان زنجان از بامداد پنجشنبه بیش از ۱۰۰ راه روستایی را در چهار روز اخیر بست  که این راه ها توسط راهداران بازگشایی و مجدد بسته شد.

وی تاکید کرد: نیمه دوم امسال بیشترین مسدودی جاده های روستایی از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری بوده است که با تداوم بارش ها و کولاک شدید این مسدودی ها نیز ادامه دار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر ۱۲۴ راه روستایی در استان مسدود است که بیشترین مسیرها در شهرستان های ماهنشان با ۳۵ راه، زنجان ۲۴ ، ابهر ۱۸ مسیر، ۱۲ راه در ایجرود و سلطانیه و خدابنده نیز هر کدام ۱۰ راه است.

یوسفی اظهارداشت: در شهرستان ماهنشان ۱۷ راه و در خدابنده نیز ۱۵ راه روستایی را راهداران بازگشایی کرده اند.

وی ادامه داد: شهروندان و روستائیان از تردد شبانه در جاده های کوهستانی و روستایی خودداری کنند چرا که در حال حاضر نیز بارش برف و کولاک در استان زنجان جریان دارد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: زنجانی ها در صورت داشتن تردد ضروری برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند و علاوه بر این شماره هموطنان برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

یوسفی اظهارداشت: رانندگان عبوری از جاده های کوهستانی این استان لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی همراه داشته و خودروهای خود را به چراغ های مه شکن مجهز کنند.

وی یادآوری کرد: در صورت شرایط جوی نامساعد در جادهها مسافران و رانندگان می توانند به طور موقت در نزدیکترین راهدارخانه اسکان داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:  ۳۰ اکیپ راهداری در گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت کرد: تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین است

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف توسعه روستایی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف توسعه روستایی زنجان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف توسعه روستایی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان

عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: سال گذشته۳۰ میلیون تن انواع کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در محور‌های مختلف استان جابجا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۷ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده کالا‌های جابجا شده شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالا‌های اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران