Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@03:34:47 GMT

برقراری خط پروازی بین سلیمانیه و کیش

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۳۲۶۶

برقراری خط پروازی بین سلیمانیه و کیش

خط پروازی دو طرفه بین سلیمانیه عراق و جزیره کیش با فرود اولین هواپیمای حامل گردشگران اقلیم کردستان در فرودگاه بین المللی این جزیره برقرار شد.

به گزارش ایرنا، نخستین پرواز سلیمانیه - کیش امروز یکشنبه توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شد و در این پرواز ۱۰۳ گردشگر از اقلیم کردستان عراق با استقبال دست اندرکاران امور گردشگری و مسئولان فرودگاه کیش وارد این جزیره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسیر پروازی که با هدف تسهیل شرایط سفر و حمایت از صنعت گردشگری راه اندازی شده در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می شود و ساعت ورود پرواز از سلیمانیه ۱۰:۵۰ و پرواز خروج از کیش به مقصد سلیمانیه ۱۱:۵۰خواهد بود.

عزت الله محمدی مدیر کل فرودگاه های کیش در جمع خبرنگاران با بیان این که برقراری این پرواز پس از یکسال پیگیری انجام شد، افزود: با اضافه شدن این مسیر، تعداد مسیرهای پروازی فرودگاه بین المللی کیش به ۲۱ مقصد داخلی و خارجی می رسد.

وی افزود: برقراری این پرواز علاوه بر تقویت بخش گردشگری از نظر اقتصادی، تجاری، مبادله کالا و سرمایه گذاری برای منطقه آزاد کیش قابل اهمیت است و جوامع صنفی می توانند با ارائه خدمات مناسب به گردشگران در تداوم این پرواز و برقراری پروازهای مشابه خارج از کشور نقشی سازنده و موثر داشته باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/002ycD

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هواپیما کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۴اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۱اردیبهشت ۱۴۰۳)