Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر نوجوان آرژانتینی که برای ثبت یک عکس یادگاری صورتش را به شکلی خطرناک به دهان سگ خود نزدیک کرده بود هرگز تصور نمی‌کرد با حمله وحشتناک این حیوان روبرو شود.

پس از آنکه " لارا سانسون" به شکلی وحشتناک از ناحیه صورت مورد حمله سگش "آلساتیان" قرار گرفت به بیمارستانی در شهر " توکیومان" واقع در شمال غربی آرژانتین منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتقال لارا ۴۰ بخیه روی صورت این دختر نوجوان توسط پزشکان انجام شد.

در تصاویر منتشر شده بخیه‌هایی که روی هر دو طرف صورت این دختر به‌ویژه سمت راست صورت او انجام شده دیده می‌شود. عمل جراحی لارا بیش از ۲ ساعت به طول انجامید.  

لارا به Nacion گفت: «من وقتی آلساتیان  را بغل کردم ناگهان صورتم را گاز گرفت. واقعا ترسیده بودم. نمی‌دانم چرا این واکنش را از خود نشان داد. این سگ پیر شده است. من بخاطر ورم صورتم و مشکلی که در غذاخوردن برایم پیش آمد اذیت شدم.»

" خوآن اِِنریکو رُمِرُ"، یک دامپزشک محلی در گفت‌وگو با یک سایت خبری محلی حمله این سگ به دختر نوجوان را به خاطر بالارفتن سن این حیوان دانست و گفت: « با بالارفتن سن این حیوان دردش نیز  روز به روز بیشتر می‌شود و همین درد موجب شده تا اینچنین واکنش نشان دهد.  

لارا تصاویری از صورت خود را در توئیتر خود منتشر کرد. پست او در توئیتر تاکنون ۳۱۰۰۰۰ لایک دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «یک سگ هر چند اهلی و بسیار بی آزار هم باشد نباید از ناحیه گردن به آغوش کشیده شود و صورت فرد در نزدیکی صورتش قرار گیرد، زیرا در بدن سگ گردن محلی آسیب پذیر محسوب می‌شود و غریزه این حیوان چنین است که  چنین فردی را یک مهاجم تلقی می‌کند. خوشحالم به این خانم آسیب جدی وارد نشد.»

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان گفت: رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی، اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مسیر بهترشدن شرایط حرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، مصطفی عسکری با اشاره به اینکه عملکرد سازمان پسماند نسبت به گذشته با تغییرات روبه‌رشدی همراه بوده است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مسیر بهتر شدن شرایط حرکت خواهیم کرد، اظهار کرد: رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی، اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند است.

وی با اشاره به اینکه دفن پسماندهای بیمارستانی طبق دستورالعمل مدیریت پسماندهای بیمارستانی به‌صورت تخصصی و در ترانشه جداگانه انجام می‌شود، افزود: پسماند ارمغان زندگی مدرن و صنعتی امروزی ما انسان‌ها و مهم‌ترین چالش کنونی طبیعت در همه کشورها از جمله کشور ماست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان با بیان اینکه برای ترغیب و تشویق کودکان، تعدادی از دانش‌آموزان به‌عنوان «همیار بازیافت» انتخاب شده‌اند و وظایف آن‌ها نیز مشخص و آموزش‌های لازم ارائه شده است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و آموزش به‌عنوان دو اصل مهم در دستور کار سازمان قرار دارد و در این خصوص آموزش تفکیک از مبدأ و مدیریت پسماند به دانش‌آموزان انجام شده است.

وی یادآور شد: حفر ترانشه برای دفن پسماندهای عادی، بیمارستانی و پساب‌های خانگی، مدیریت شیرابه‌ها، احداث سرویس بهداشتی‌، گسترش فضای سبز، نمازخانه و سالن غذاخوری برای رفاه کارکنان کارخانه بازیافت، از اقدامات پیشِ‌روی این سازمان است که امیدواریم تا پایان سال‌جاری محقق شود.

کد خبر 747926

دیگر خبرها

  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رفع تهدیدهای خطرناک زیست‌محیطی؛ اولویت شهرداری کرمان در مدیریت پسماند
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک