Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت الموقف العراقی، حافظ آل بشاره، کارشناس امنیتی در گفت‌وگویی مطبوعاتی اظهار کرد: طرحی برای ایجاد آشوب در استان‌های جنوبی عراق وجود دارد که با تعطیل کردن ادارات دولتی و موسسه‌های آموزشی توسط گروه‌های نقاب‌دار با هدف براندازی دولت‌های محلی و حمایت مالی آمریکا در پاسخ به تصمیم برای اخراج نیروهای آمریکایی از خاک این کشور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل بشاره گفت: تظاهرکنندگان عراقی اقداماتی که در استان‌های مرکزی و جنوبی انجام می‌شوند از جمله آتش زدن دانشگاه‌ها، تعطیلی ادارات دولتی، بستن راه‌ها، تخریب دارایی‌ها، آتش زدن بازارها و ایجاد آشوب را انجام نداده و آن را تایید نمی‌کنند.

این کارشناس امنیتی با اشاره به اینکه گروه‌های حمله‌کننده گروه‌های خلافکار سازماندهی شده‌ای هستند که بر اساس طرحی برای نابودی حاکمیت عراق در مرکز و جنوب این کشور، ایجاد آشوب و تخریب و اشغال مناطق شیعه‌نشین حرکت می‌کنند، گفت: آنچه در جریان است، اعلام جنگی داخلی است که آمریکا آن را با کمک گروه‌های مزدور که هیچ ارتباطی با تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز و تحصن‌های قانونی ندارند، اجرا می‌کند.

وی افزود: این طرح شامل سرنگونی دولت‌های محلی در استان‌ها و در ادامه اعلام روسای گروه‌ها به عنوان حاکمان مناطق با دستور مستقیم آمریکاست. گروه‌های حمله‌کننده در پاسخ به تصمیم پارلمان عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور، از همان شیوه‌ها و راهکارهای هجومی شناخته‌شده داعش استفاده کرده و هدایت آن‌ها را چهره‌هایی در تشکیلات داعش بر عهده دارند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مسلم مخفی در کارگروه سلامت شهرستان همدان با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، افزود: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او تأکید کرد: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان تصریح کرد: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد(ع) با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • ضرورت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • آمریکا: از طرح حمله اسرائیل به رفح اطلاعی نداریم
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم