Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@16:38:08 GMT

بازگشت برخی ایرلاین‌ها به آسمان ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۴۲۷۳

پس از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در کشورمان،بسیاری از ایرلاین‌های اروپایی با جوسازی در خصوص ناایمن بودن آسمان ایران خواهان لغو کلیه پروازها به مقصد ایران بودند.اما پس از گذشت چند روز بار دیگر ثابت شد آسمان ایران، امن‌ترین و ارزان‌ترین مسیر برای پرواز‌های عبوری در کریدور‌های پروازی شمال جنوب و شرق به غرب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌های سایت فلایت رادار ۲۴ نشان می‌دهد، اگرچه برخی ایرلاین‌های اروپایی با جوسازی در خصوص ناایمن بودن آسمان ایران، خواهان لغو کلیه پرواز‌ها به مقصد کشورمان شده یا پرواز‌های از مبدأ ایران را نمی‌پذیرند، اما با گذشت چند روز از سانحه هواپیمای اوکراینی، بار دیگر ثابت شد آسمان ایران، امن‌ترین و ارزان‌ترین مسیر برای پرواز‌های عبوری در کریدور‌های پروازی شمال جنوب و شرق به غرب است.

در حال حاضر پرواز‌های عبوری شرکت‌های هواپیمایی بنگلادش و پاکستان (پیا) پرواز‌های خود به غرب آسیا را از مسیر آسمان ایران اعم از مرز‌های آبی و خاکی انجام می‌دهند.

همچنین پرواز‌های شمال شرق اروپا به مقاصد جنوب خلیج فارس با ایرلاین‌های روسی و بلاروس نیز از فضای کشورمان تردد می‌کنند. ضمن اینکه دو ایرلاین اماراتی فلای دوبی و الاتحاد پرواز‌های ابوظبی و دوبی به مسکو و مینسک را که در روز‌های قبل با عبور از آسمان عراق انجام می‌دادند، با تغییر مسیر به فضای کشورمان بازگردانده اند.

 

 

مهر

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gpp برچسب ها: پروازهای عبوری ، آسمان ایران ، ایرلاین های خارجی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پروازهای عبوری آسمان ایران ایرلاین های خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی