Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا حسین زاده یکشنبه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک بارش شدید برف و کولاک باعث یخ زدگی سطح جاده شده و پلیس برای جلوگیری از حوادث احتمالی تردد خودروهای سنگین از جمله انواع تریلی کشنده و کامیون در محور مزبور را ممنوع کرده است.

وی افزود: برودت هوا و بارش شدید برف و باد و کولاک باعث ایجاد بادروفه و کاهش دید رانندگان در این محور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسین زاده از رانندگانی که در مسیر مزبور تردد می کنند خواست با توجه به شرایط این محور حداقل از ترددهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر، حتما رعایت نکات ایمنی را کرده و تجهیزات زمستانی و سوخت کافی همراه داشته باشند.
وی افزود: هم اینک گردنه امین الله در محور بجنورد به آشخانه و محور چمن بید نیز مه آلود است که این وضعیت باعث کاهش دید رانندگان شده است.
وی گفت: در مابقی محورهای استان نیز برف در حال باریدن است و سطح جاده ها لغزنده هستند.
بر اساس اعلام هواشناسی خراسان شمالی، فعالیت سامانه بارشی در این استان تا روز سه شنبه ادامه دارد که به ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان با بارش برف همراه است.

برچسب‌ها بجنورد پلیس راه اسفراین زنجیر چرخ بارش برف خراسان شمالی پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد پلیس راه اسفراین زنجیر چرخ بارش برف خراسان شمالی بجنورد پلیس راه اسفراین زنجیر چرخ بارش برف خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها