Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@00:27:51 GMT

لغو سه دیدار از هفته بیستم لیگ یک با بارش برف

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۴۳۴۳

هفته بیستم لیگ دسته اول روز گذشته با برگزاری یک دیدار آغاز شد و مابقی دیدار ها می بایست امروز(یکشنبه) برگزار می‌شد. اما شرایط جوی نامساعد باعث شد سه دیدار از بازی های امروز لیگ یک لغو گردد.

اخبار ورزشی- شب گذشته با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران اولین دیداری که لغو شد، تقابل نود ارومیه و آلومینیوم اراک بود که به علت لغو پرواز ها به ارومیه، کوبل داوری این بازی و اعضای تیم آلومینیوم نتوانستند خود را به این شهر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به بارش برف در تهران و البرز صبح امروز دو دیدار دیگر نیز لغو شد. بازی بین دو تیم بادران تهران و رایکا بابل و همچنین دیدار گل ریحان البرز و سرخپوشان پاکدشت به دلیل آماده نبودن زمین مسابقه و سفید پوش بودن آن امروز برگزار نخواهد شد.

گفتنی است که دیدار نود ارومیه و آلومینیوم اراک با 24 ساعت تاخیر، روز دوشنبه برگزار خواهد شد و احتمالا دو دیدار دیگر نیز در صورت بهبود وضعیت جوی در ساعات آینده، با یک روز تاخیر برگزار شوند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارش برف بارش برف بازی رقابت سازمان لیگ فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش ها از امروز به تدریج از جنوب غربی خراسان رضوی آغاز خواهد شد و در روزهای پایانی هفته بیشتر نقاط استان را فرا خواهد گرفت.

او با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود، افزود: بارش ها در روز پنج شنبه و جمعه به اوج خود خواهد رسید که این بارندگی ها در مناطق مستعد همراه با رعد و برق، تگرگ و آبگرفتگی است و موجب کاهش موقت دمای هوا در مناطق مختلف نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود