Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@09:20:20 GMT

علوی: نامه رسمی AFC به دست ما نرسیده است‌

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۴۴۶۴

علوی: نامه رسمی AFC به دست ما نرسیده است‌

در حالی که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این اعلام کرده بود تیم‌های ایرانی حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید دیدارهایشان را در زمین بی طرف برگزار کنند، برخی رسانه‌های عربی مدعی شدند که هیات اجرایی این کنفدراسیون بعدازظهر امروز یکشنبه نظر کمیته مسابقات را تایید کرد.

تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هستند که پس از اعلام کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با صدور بیانیه‌ای مشترک تاکید کردند به هیچ عنوان زیر بار این تصمیم نخواهند رفت و در کشوری به غیر از ایران دیدارهایشان را برگزار نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ تاکید کرد که نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی به این فدراسیون نرسیده است.

کسب اطلاع شد بر خلاف اخبار قطعی رسانه‌های عربی و تاکیدی که آن‌ها بر محرومیت تیم‌های ایرانی دارند، نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومیت قطعی نیست و راهکاری را پیشنهاد داده است که مسئولان ورزش و فوتبال ایران در حال بررسی آن هستند.

برای قطعی قلمداد کردن این اتفاق باید منتظر تصمیم نهایی مسئولان ورزش بود که در حال بررسی شرایط و اتخاذ آخرین تصمیم هستند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا میزبانی فدراسیون فوتبال علوی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، لورا بیکر خطاب به بلینکن گفت: ‌شما درخواست چین برای پذیرفتن فلسطین به عنوان یک کشور عضو سازمان ملل را رد کردید. آیا وقت آن نرسیده است که آمریکا به ایده‌های دیگر کشورها در خاورمیانه گوش کند؟
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در پاسخ گفت: پیشینه طولانی و زیادی وجود دارد که ما وقت کافی برای تعمق در آن نداریم. دولت‌های آمریکا پیشنهادهای زیادی را ارائه کردند.

بلینکن در پاسخ این سئوال لوران بیکر که اما ما اکنون در یک بحران بی سابقه هستیم. آیا زمان آن نرسیده است که اکنون آمریکا به دیگر ایده‌ها گوش کند؟
گفت: بسیار خب! کاری که ما انجام می دهیم ‌آن است که گام‌هایی بر نداریم که به نتایجی نخواهد رسید.

بلینکن در پاسخ این سئوال که مشکل آن است که اکنون ما در برابر جان باختن مردم قرار داریم که به یک فاجعه در غزه تبدیل شده است و شما اینجا در چین نشسته اید، جایی که موفق شدند چهره آمریکا را به عنوان یک منافق ترسیم کنند. شما از چین می خواهید صادرات قطعات یدکی نظامی نه سلاح، بلکه قطعات یدکی نظامی به اوکراین (روسیه) را متوقف کند، در حالی که شما در اختیار اسرائیل قرار می دهید که این کار اعتبار آمریکا را نه فقط در چین بلکه در جهان نابود می کند. آیا اینطور فکر نمی کنید؟ نیز گفت: زمانی که مسئله مربوط به اسرائیل باشد، ما کاملا با صراحت تاکید کردیم که می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که اسرائیل توانایی دفاع از خودش را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال