Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، ۱۲ اسیر بیمار فلسطینی که در زندان الرمله هستند، از شرایط بسیار بد بهداشتی و بازداشت رنج می‌برند و به علت سیاست بی توجهی عمدی مسئولان اسرائیلی و مدیریت زندان‌ها به اوضاع جسمانی و پزشکی آن‌ها با مرگ تدریجی روبرو هستند.

بر این اساس، سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اسرای بیمار فلسطینی که در زندان الرمله هستند از سیاست کشتار عمدی رنج می‌برند به گونه‌ای که خدمات پزشکی و بهداشتی و درمانی در این زندان ارائه نمی‌شود و دارو‌های لازم در اختیار اسرای بیمار قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان اعلام کرد: خالد شاویش، منصور موقدة، معتصم رداد، ناهض الأقرع، صالح صالح، رامی مصطفی، جمال زید، محمد صباغ، سامر العربید، کتیبة الشاویش، احمد سعادة و احمد زهران اسرای بیمار در زندان الرمله هستند. علاوه بر این إیاد رضوان، سامر ابو دیاک، علیان عمور و أحمد ابو خضیر چهار اسیر دیگر هستند که تحت نظر قرار دارند.

سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی گفتند: شرایط اسرای بیمار در زندان الرمله نسبت به زندان‌های دیگر بسیار سخت‌تر است، زیرا در آنجا اسرای زخمی به ضرب گلوله، معلول و فلج وجود دارد و برخی از اسرا نیز به بیماری و تومور‌های بدخیم مبتلا هستند که سالهاست از تشدید بیماری و سیاست بی توجهی پزشکی رنج می‌برند.

اسرای بیمار در زندان الرمله همچنین از تعلل در پاسخ دادن به درخواست هایشان برای آزادی زود هنگام به علت شرایط جسمانی خود گله‌مند هستند. وکلای مدافع این اسرا این موضوع را به کمیته‌های ویژه اسرائیلی ابلاغ کرده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسیر فلسطینی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت

وزیر تندروی رژیم صهیونیستی پس از واژگونی خودروی خود، به دلیل برداشتن جراحت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه گزارش کردند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات با سلاح سرد در منطقه الرمله دچار حادثه رانندگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت خودروی بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات در الرمله واژگون شد و وی به بیمارستان «شامیر» (آساف هروفیه) در شهر «بئر یعقوب» منتقل شد و وضعیت سلامتی وی تقریبا خوب ​​است.

دفتر بن گویر هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودروی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی دچار سانحه رانندگی شد. وضعیت وی خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است‌.

قابل ذکر است که بن گویر به دلیل وقوع عملیات با سلاح سرد که توسط یکی از اهالی منطقه الرمله انجام شد، در این منطقه حاضر شد.

در این عملیات یک زن صهیونیستی مجروح شد و عامل عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • اسیر بعدی اسرائیلی که نتانیاهو می‌کشد کیست؟
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی