Web Analytics Made Easy - Statcounter

این اتحادیه در بیانیه‌ای که از سوی روزنامه‌های فرانسوی گوناگون منتشر شد، اظهار کرد: پس از ۴۵ روز اعتصاب، بیشتر انجمن‌های وابسته به مترو تصمیم گرفتند که از دوشنبه رویه خود را از اعتصاب بدون محدودیت زمانی تغییر داده تا در اقدام دیگری همکاری کنند.

اخبار بین الملل- به گفته لورن جبالی، دبیرکل این اتحادیه موسوم به "UNSA-RATP"، به دلیل دشواری‌های اقتصادی کارگران، تنها سه انجمن‌ کارکنان مترو پاریس تصمیم گرفته‌اند که به اعتصاب با بازه زمانی نامشخص ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتصاب سراسری‌ای که از اوایل دسامبر ۲۰۱۹ در فرانسه آغاز شد، در واکنش به برنامه دولت برای اصلاحات نظام بازنشستگی در این کشور صورت گرفت. این تصمیم نارضایتی بسیاری از کارکنان خدمات عمومی فرانسه، از جمله کارکنان بخش حمل و نقل را به دنبال داشت که به این اعتصاب انجامید. در نتیجه این اعتصاب‌ها، شبکه حمل و نقل فرانسه دچار هرج و مرج شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار بین الملل پاریس بازنشستگی فرانسه حقوق بازنشستگی مترو پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس