Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:38:15 GMT

حقوق معوقه نیروهای شهرداری سقز پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۵۴۸۰

حقوق معوقه نیروهای شهرداری سقز پرداخت شد

رضا اسعدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تقدیر و تشکر از صبر، تحمل و شکیبایی کارگران و کارکنان این نهاد، اظهار داشت: حقوق معوقه ۲ ماه (پایه حقوق آبان و آذر) کارکنان شهرداری پرداخت شد.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق پرسنل شهرداری سقز از مهمترین اولویت‌های کاری شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز بوده و نهایت تلاش مجموعه مدیریت شهری بر پرداخت حقوق و معوقه آنها در اولین بازه زمانی است تاکید کرد: تلاس می‌شود تمامی حقوق‌های معوقه کارکنان این نهاد تا عید پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعدی اضافه کرد: شهروندان هم می‌توانند با مشارکت و همکاری در پرداخت به موقع عوارض خود یاریگر مجموعه شهرداری برای ارایه خدمات مناسب‌تر باشند تا مدیریت شهری بتواند حقوق و اضافه کار عوامل شهرداری را به موقع پرداخت کند.

رییس شورای اسلامی شهر سقز  با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ نفر در شهرداری سقز فعالیت می کنند، گفت: با توجه به رایزنی های انجام شده در  زمینه پرداخت حقوق و اضافه کار نیروی‌های شرکتی و سازمانی قدم‌های مناسبی برداشته شده است.

وی یادآور شد: اکنون اضافه کار هفت ماه نیروهای شرکتی شهرداری سقز به تعویق افتاده است که امیدواریم تا پایان سال این معوقات را هم پرداخت کنیم.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری کارگر کردستان سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری کارگر کردستان سقز شورای شهر شهرداری کارگر کردستان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان

مرزبانی ایران در بیانیه ای اعلام کرد ۶ مرزبان استان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند.

به گفته مرزبانی ایران بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند