Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسبق تیم ملی در مورد کالدرون گفت: اگر او می‌ماند تیم کم‌کم دچار اشکالات فنی می‌شد. اگرچه حالا شکر خدا با آمدن گل‌محمدی این توازن در تیم برقرار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد داداش‌زاده، هافبک اسبق تیم ملی، استقلال و پرسپولیس ، در خصوص شرایط این روز‌های سرخپوشان پایتخت با ما هم‌صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گفتگو را بخوانید.

نظر شما درباره بازگشت یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس چیست؟

شکر خدا در پرسپولیس بهترین تصمیم را گرفتند و گل‌محمدی را به خانه خود برگرداندند. یحیی در این چند سال خودش را در عرصه مربیگری به‌خوبی نشان داده و حالا با تجربه بالا راهی پرسپولیس شده است. دستیاران او یعنی مطهری و فنایی هم توانا و باهوش هستند و در کل یک کادر فنی کاملاً پرسپولیسی در تیم فعالیت می‌کند که جای خوشحالی دارد به‌خصوص مطهری که واقعاً مغز متفکر شهرخودرو بود و حتی زمانی که با جلالی کار می‌کرد به او کمک فنی زیادی انجام می‌داد.

فکر می‌کنید چرا کالدرون که تیم را قهرمان نیم‌فصل کرده بود از پرسپولیس جدا شد؟

من انتقادات زیادی به کالدرون داشتم. اگرچه او در عین ناباوری پرسپولیس را قهرمان نیم‌فصل کرد، ولی در چیدمان تیمی مشکلات زیادی داشت. من دلیل طرد کردن عالیشاه و نیمکت‌نشینی سیدجلال را نمی‌دانم. دلیل استفاده از دو مدافع چپ به‌صورت همزمان را هم در تیم متوجه نشدم لذا فکر می‌کنم اگر او می‌ماند تیم کم‌کم دچار اشکالات فنی می‌شد. اگرچه حالا شکر خدا با آمدن گل‌محمدی این توازن در تیم برقرار خواهد شد.

به نظر شما یحیی می‌تواند مثل کالدرون نتیجه بگیرد؟

پرسپولیس ۵ بازی حساس و نفسگیر دارد و اگر بتواند ۱۰ امتیاز از این ۵ بازی سخت بگیرد شک نکنید قهرمان خواهد شد. یحیی برای جام گرفتن آمده و در جام حذفی هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم. به نظرم پرسپولیس امسال حداقل یک جام خواهد گرفت.

شرایط بازیکنان پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

تیم پر از بازیکنان توانا و بااستعداد و باانگیزه است. واقعاً بچه‌ها توان انجام کار‌های بزرگی را دارند و دیدید که در میان تیم‌های بزرگی، چون سپاهان، استقلال و تراکتور توانستند صدرنشین و قهرمان نیم‌فصل شوند؛ لذا فکر می‌کنم اگر بتوانند با تفکرات کادر فنی جدید هماهنگ شوند به‌طور حتم قهرمان خواهند شد.

نظر شما درباره محرومیت تیم‌های ایرانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

واقعیت این است که اگر انصراف دهیم با جرایم و محرومیت‌های فیفا مواجه می‌شویم و اگر بپذیریم معنی‌اش این است که قبول کرده‌ایم ایران امن نیست. با این وجود من فکر می‌کنم بهتر است انصراف دهیم و عزت خودمان را زیر پا نگذاریم. اگر هم محروم شدیم مهم نیست چرا که زمانی را به دست می‌آوریم تا دست برخی دلال‌ها و مربیان منشوری را از فوتبال دور کنیم و به قول آقای دادکان یک پاکسازی در فوتبال انجام دهیم.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون اخبار پرسپولیس پرسپولیس داداش زاده کالدرون گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!