Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@06:09:23 GMT

نعمتی: تصمیم AFC در مورد ایران سیاسی است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۵۶۶۲

نعمتی: تصمیم AFC در مورد ایران سیاسی است

خبرگزاری ایسنا: یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعمال محرومیت تیم‌های باشگاهی ایران از میزبانی در جام قهرمانی آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را سیاسی و در اثر اعمال نفوذ عربستان عنوان کرد.

بهروز نعمتی اظهار کرد: تصمیمی که از سوی AFC در خصوص محرومیت تیم‌های باشگاهی ایران از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اتخاذ شده یک تصمیم صد در صد سیاسی است که در پی اعمال نفوذ عربستان در AFC صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر بحث ناامنی باشد همان قدری که عربستان امنیت ندارد ایران امن است. آن‌ها حادثه سقوط هواپیما را مستمسک قرار دادند در حالی که این یک خطای انسانی بود و اصلا مسبب کار، آمریکایی‌ها هستند.

نعمتی همچنین اقدام مدیران ۴ باشگاه داخلی از جمله استقلال و پرسپولیس، شهر خودرو و سپاهان در مورد انصراف شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را قابل تقدیر عنوان و خاطرنشان کرد: متاسفانه AFC همیشه تحت تاثیر پول و دلار‌های عربستانی‌ها بوده است.

این عضو هیات رئیسه مجلس خواستار پیگیری جدی از سوی وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: ما باید از حقوق خود دفاع کنیم این حقی نیست که به سادگی از کنار آن بگذریم.

منبع: فردا

کلیدواژه: بهروز نعمتی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان (فیلم)

 

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سیل در جنوب چین مرگبار شد (فیلم) بارش وحشتناک تگرگ در امارات (فیلم) سیل و طوفان وحشتناک در چین (فیلم)

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • سیل فاجعه‌بار در شهر مدینه عربستان (فیلم)
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان (فیلم)
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با ۵ پیشنهاد ایران
  • موافقت عربستان با پیشنهادهای ایران
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند