Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان فرماندار بستک گفت:مدیران آب استانی بدانند با توجه به بارندگی ها ی زیاد، شهرستان بستک آب ندارد و هنوز با مشکل آب مواجه است و باید به فکر حل این مشکل باشند.

سید شمس الدین حسینی قتالی روز گذشته(۲۹ دی ماه) در دهمین جلسه شورای اداری بستک ضمن انتقاد از وضعیت بد آب در این شهرستان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در تشییع پیکر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی میلیونها نفر حضور پیدا کردند و پیکر مطهر این شهید والامقام را تشییع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار سلیمانی کسی بود که خود را سرباز وطن می دانست و توانسته بود آمریکا که خود را ارباب دنیا می داند به زانو درآورد.

فرماندار شهرستان بستک همچنین ضمن اشاره به حادثه هواپیمایی اکراین و تسلیت به بازماندگان  این حادثه،این سانحه را مستمسکی برای کشورهای غربی و در راس آن آمریکا و فضاهای خبری آنها دانست تا تشییع پیکر سردار سلیمانی و حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کم رنگ جلوه دهند.

حسینی قتالی ضمن تشکر از همه مردم در راهپیمایی حمایت از نظام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران را یک نیروی مردمی، مخلص و ایثارگر معرفی کرد که در همه زمینه ها یاری گر کشور و مردم بوده اند.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره مدیرکل فقید مدیریت بحران استانداری هرمزگان به بارش های بی سابقه باران در شهرستان اشاره و از اعضای ستاد بحران، شهرداران، بخشداران، دهیاران، نیروهای نظامی و انتظامی و به ویژه نیروهای بخش خصوصی که با در اختیار قرار دادن ماشین آلات در صحنه حضور پیدا کرده و این سیل اخیر را مدیریت کردند، تشکر کرد.

فرماندار شهرستان بستک‌ در ادامه از وضعیت بد آب شهرستان بستک انتقاد کرد و افزود: مدیران استان بدانند با وجود بارندگی های زیاد شهرستان بستک آب ندارد.

وی ادامه داد: مردم حق دارند گله مند باشند و مدیران باید به فکر حل این مشکل باشند تا با تابستان سختی مواجه نباشیم.

حسینی قتالی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم شهرستان بستک نشان داده اند که پای نظام و دولت ایستاده اند و در همه مراسمات و راهپیمایی ها شرکت  داشته اند و در این انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور پرشور مردم خواهیم بود.

وی بیان کرد: وظیفه ما به عنوان اجرا کننده های انتخابات،برگزاری انتخاباتی سالم،بی طرف و دور از هر گونه جانبداری،و ایجاد شور و نشاط در مردم است.  

فرماندار شهرستان بستک‌ با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه ها باید به مطالبات مردم رسیدگی کنند خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم با عملکرد و مدیریت خوب شما به وجود می آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان