Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از قم، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در این خصوص گفت: ساعت ۲:۵۷ دقیقه بامداد امروز دوشنبه خبر واژگونی اتوبوس درمحور ساوه-سلفچگان( ۵کیلومتر بعداز عوارضی) به اورژانس۱۱۵ قم اعلام شد.

وی بیان داشت: پس از دریافت خبر وباتوجه به ماهیت حادثه(اتوبوس) به ترتیب ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس ویک خودروی فرماندهی حادثه به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی تصریح کرد: پس از ارزیابی صحنه مشخص شد در این حادثه متاسفانه ۳ نفر جان خود را از دست داده و ۱۳ نفر نیز مجروح شدند که مجروحان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی در محل با ۱۰ دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی نکویی-فرقانی وامام رضا(ع) منتقل شدند.

* اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس محور سلفچگان ساوه

محمد شهیدی رییس اورژانس ۱۱۵ قم در تشریح این حادثه با بیان این که اورژانس برای خدمات رسانی به مصدومان ۱۰ دستگاه آمبولانس اعزام کرد، گفت: این اتوبوس از اصفهان به سمت رامسر در حرکت بود که متاسفانه در این واژگونی ۳ نفر جان خود را از دست دادند که یک نفر از آنها راننده و دو نفر دیگر مسافر خانم بودند.

رییس اورژانس ۱۱۵ قم گفت: اتوبوس ۱۶ نفر سرنشین همراه با راننده داشت که به جز ۳ نفر فوتی، ۱۳ نفر نیز مصدوم شدند.

شهیدی گفت: ‎در بین مصدومان منتقل شده به بیمارستان حال یکی از آنان وخیم و یک مصدوم نیز دچار قطع عضو شده است.

وی گفت: آقایان محسن سورانی، فاروق جلالی، حفیذ جلالی، سیروس علیزاده و یک نفر مجهول الهویه که خانم حدودا ۳۴ ساله است به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

رییس اورژانس ۱۱۵ قم بیان داشت: همچنین خانم ها عاطفه براتی، آتنا شریفی، زهرا اشرف زاده و مهتاب علیان و آقایان هوشنگ پرکوار، مجید فلاحتی، حسین غلامرضایی و فردی به نام سجاد نیز به بیمارستان فرقانی جهت مداوا اعزام شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قم دانشگاه علوم پزشکی قم تصادفات قم اورژانس قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، زکریا اشکپور افزود: عصر جمعه خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفع‌ده به محل حادثه واقع در عبور ارفع‌ده اعزام شدند.

وی‌گفت: در این حادثه دو زن و هشت نفر مرد بر اثر واژگونی مینی بوس مصدوم شدند که توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند

اشکپور افزود: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

کد خبر 6096010

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا در شهرستان اردل با پنج مصدوم
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم داشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان