Web Analytics Made Easy - Statcounter

در صورت اجرای روش صحیح سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت شخصی، سوخت‌گیری به همان مقدار مورد نیاز، بدون کسر سهمیه‌ قابل انجام است. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی روزهای اخیر شایعه‌ای عجیب در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی به صورت گسترده پخش شده که نشان می داد اگر هنگام سوخت‌گیری مضربی از عدد 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

99 لیتر را سوخت‌گیری نکنید، بخشی از سهمیه بنزین شما می‌سوزد.

اگرچه خبرگزاری تسنیم، پیش از این با انتشار گزارشی این شایعه را رد و اطلاعات درست در این زمینه را منتشر کرده بود، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، گزارش خبرگزاری تسنیم را تأیید و شایعات در این زمینه را تکذیب کرد.

شبهه جدید بنزینی؛ در مراجعه به پمپ‌بنزین نیاز به ماشین حساب داریم؟

متن اطلاعیه جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بدین شرح است:

"شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه هنگام سوخت‌گیری خودرو، نیازی به انجام محاسبات عددی نیست و تنها براساس گنجایش باک خودرو و مقدار سوخت مورد نیاز تا سقف 60 لیتر عملیات سوخت‌گیری انجام پذیر است، درباره نحوه صحیح سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت شخصی توضیحات ذیل را ارائه داد:

1- کارت هوشمند سوخت شخصی خود را داخل کارتخوان قرار دهید.

2- رمز چهار رقمی آن را وارد کنید.

3- نازل را بردارید و به مقدار مورد نیاز سوخت‌گیری را آغاز کنید.

4- پس از پایان سوخت‌گیری نازل را به درستی سر جای خود قرار دهید.

5- پس از مشاهده پیام «کارت خود را بردارید» کارت سوخت خود را از کارتخوان خارج کنید.

در صورت رعایت موارد بالا هیچ عددی از سهمیه کارت سوخت شما کسر نمی‌شود و در صورت خارج کردن کارت از کارتخوان پیش از قرار دادن نازل در جای خود دوباره کارت را وارد کارتخوان کنید و نازل را به درستی در جای خود قرار دهید و پس از مشاهده پیام «کارت خود را بردارید» کارت هوشمند سوخت را از کارتخوان خارج کنید.

دوباره به همه دارندگان کارت هوشمند سوخت شخصی تاکید می‌شود در صورت رعایت موارد فوق نیاز به هیچ اقدام ویژه‌ای نیست."

انتهای پیام/

R32317/P1010113/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های استان تا امشب و فردا صبح ادامه خواهد داشت و روز دوشنبه هفته آینده موج جدیدی وارد استان خواهد شد.

روح الله زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان اظهار کرد: بارش‌های استان امروز تداوم داشته و فردا به تدریج کمتر خواهد شد اما همچنان در مناطق غربی استان بارش‌ها به‌صورت خفیف ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: با دور شدن سامانه بارشی فعلی از غرب کشور، بارش‌ها پایان یافته و این وضعیت آب و هوایی تا دوشنبه و سه شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: روز دوشنبه هفته آینده موج دیگری وارد کشور خواهد شد و استان همدان را نیز تحت پوشش قرار داده و دوشنبه آینده، شاهد موج جدید بارش‌ها خواهیم بود.

زاهدی اضافه کرد: از فردا، دمای صبحگاهی استان کاهش پیدا کرده و می‌تواند به صفر درجه نیز نزدیک شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش سطح استان را در سوباشی با میانگین بارش ۲۸ میلی متر شاهد بودیم و در شهرستان نیز شورین با ۱۳ میلی متر میانگین بارش بیشترین میزان بارش در سطح شهرستان را داشتند.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در استان از آن منطقه خاکو با ۳۲ میلی متر بارش بوده و تا صبح امروز نیز میانگین بارش شهرستان همدان ۲۱ میلی متر گزارش شده است.

وی در پایان یادآور شد: بارش باران در جاده‌ها مشکلی برای مسافران عزیز ایجاد نخواهد کرد و میزان بارش‌ها در حدی نیست که جاده‌ها مسدود شوند؛ اما با این حال بارش‌ها موجب لغزندگی سطوح و کاهش دید به واسطه مه در جاده‌ها خواهند بود.

کد خبر 750284

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت