Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:33:30 GMT

کشف ۵ تن شیر خشک قاچاق در کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۶۱۳۷

کشف ۵ تن شیر خشک قاچاق در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف پنج تن و ۷۵ کیلوگرم شیر خشک قاچاق از یک منزل و یک مغازه در ماهان و جوپار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری ضمن اعلام این خبر گفت: «ماموران یگان تکاوری ۱۱۳ شهرستان راور که به‌منظور انجام ماموریتی در حوزه‌ی بخش ماهان مستقر بودند با انجام کار اطلاعاتی از دپوی شیر خشک قاچاق در دو نقطه مشخص در شهرهای ماهان و جوپار مطلع شدند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «در این رابطه ماموران با هماهنگی قضایی از یک واحد مسکونی در شهر ماهان سه تن و ۸۵۰ کیلوگرم و همچنین از یک باب مغازه در بخش جوپار ۴۹ کیسه شیرخشک به وزن یک تن و ۲۲۵ کیلوگرم که به صورت قاچاق تهیه و دپو شده بودند، کشف و در این رابطه دو متهم را دستگیر کردند».

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: «قطعا توزیع و مصرف این اقلام خوراکی قاچاق به عنوان غذای کودک و برخی تولیدات خوراکی علاوه بر احتمال ناسالم بودن، برای چرخه‌ی اقتصاد تولیدکنندگان داخلی نیز زیان‌بار خواهند بود». /

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان اقتصاد شیر خشک قاچاق وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی