Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس آمار ارایه شده، تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان کرمانشاه در مدت مشابه سال قبل ۶۴ هزار و ۷۳۳ نفر بوده است.

هیات فوتبال استان کرمانشاه با ۱۱ هزار و ۸۱۱ ورزشکار سازمان یافته در جایگاه نخست قرار دارد و هیات های ژیمناستیک با هشت هزار و ۶۴۶ و تکواندو با پنج هزار و ۳۶۷ ورزشکار رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین هیات های کشتی با چهار هزار و ۸۸۳ ورزشکار، کاراته با چهار هزار و ۷۳۳ و والیبال با چهار هزار و ۲۵۵ ورزشکار در رده های چهارم تا ششم از لحاظ تعداد نفرات بیمه شده قرار داشته اند.

هیات های همگانی، بدنسازی و پروش اندام، شنا، روستایی و عشایری و رزمی بین ۲ تا چهار هزار ورزشکار سازمان یافته و انجمن های ورزشی، بسکتبال، بوکس، کونگ فو، کوهنوردی و ووشو نیز بین هزار تا ۲ هزار ورزشکار سازمان یافته داشته اند.

در میان هیات های ورزشی بیشترین افزایش تعداد ورزشکار سازمان یافته در ۹ ماه سپری شده از امسال نسبت به سال گذشته متعلق به ورزش های دانشگاهی و بیماران خاص و پیوند اعضا با ۶۶.۶ درصد و سپس بولینگ و بیلیارد با ۵۷.۸ درصد بوده است.

در میان ۵۱ هیات ورزشی استان کرمانشاه ۳۱ هیات با رشد ورزشکاران سازمان یافته طی سال جاری روبرو بوده اند و ۲۰ هیات نیز در این خصوص کاهش داشته اند.

طبق آمار ارایه شده از مجموع ۶۶ هزار و ۷۱۲ ورزشکار سازمان یافته استان، شهرستان کرمانشاه با ۴۱ هزار و ۷۸۱ نفر، سرپل ذهاب با سه هزار و ۲۶۹ نفر و جوانرود با سه هزار و ۶۸ نفر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

ثلاث باباجانی نیز با ۵۰۳ ورزشکار، دالاهو با هزار و ۹۷ ورزشکار و قصرشیرین نیز با هزار و ۲۳۱ ورزشکار کمترین میزان ورزشکاران سازمان یافته در سطح استان را دارند.

بیشترین رشد ورزشکاران سازمان یافته در هرسین با ۱۹.۳ درصد و بیشترین کاهش نیز در ثلاث باباجانی با ۳۵.۳ درصد اتفاق افتاده است.

برچسب‌ها فوتبال تکواندو کشتی ورزش کرمانشاه ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال تکواندو کشتی ورزش کرمانشاه ورزشی فوتبال تکواندو کشتی ورزش کرمانشاه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه از اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان خبر داد و گفت: طبق برنامه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور، ساماندهی تمام اتباع خارجی در استان آغاز شده است. 

حمزه سلیمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز طرح ساماندهی اتباع  و مهاجرین خارجی در کرمانشاه، اظهار کرد: در سطح استان کرمانشاه حدود چهار هزار نفر تبعه خارجی شامل دارندگان کارت‌های هویتی، گذرنامه، دفترچه و پناهندگی حضور دارند. 

وی تصریح کرد: ۱۰۰ درصد دارندگان کارت‌های هویتی در سطح استان اتباع کشور عراق هستند که در طول چهار دهه اخیر در کرمانشاه ماندگار شده‌اند و  مردم این دیار همواره سنگ صبور آنها بوده‌اند، در بحران‌ها کنارشان ایستاده‌اند و به شایستگی از آنان میزبانی و پذیرایی کرده‌اند. 

مدیرکل امور اتباع  و مهاجرین خارجی استان اضافه کرد: دارندگان گذرنامه نیز عموما دانشجویان خارجی دانشگاه‌های رازی، آزاد و علوم پزشکی هستند که بیشتر آنها از کشورهای عراق، سوریه، فیلیپین، هند و سومالی برای تحصیل به کرمانشاه آمده‌اند. 

وی در ادامه با بیان اینکه طبق برنامه سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور ساماندهی تمام اتباع خارجی کشور از جمله در کرمانشاه در دستور کار قرار گرفته، اظهار کرد: اجرای این طرح در استان از دارندگان کارت‌های هویتی، دفترچه و پناهندگی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف یکی دو هفته آینده به اتمام برسد. 

سلیمانی یادآورشد: پس از ساماندهی دارندگان کارت‌های هویتی، ساماندهی دانشجویان خارجی و بدنبال آن سرمایه‌گذاران خارجی که در استان فعالیت می‌کنند، آغاز خواهد شد. 

وی عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح تمام اتباع خارجی مقیم استان باید به سامانه «سهما» مربوط به سازمان ملی مهاجرت مراجعه کرده و مشخصات خود را به صورت کامل وارد کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی