Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:59:30 GMT

مسدود شدن ۱۵۶ مسیر روستایی در زنجان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۶۶۱۸

مسدود شدن ۱۵۶ مسیر روستایی در زنجان

بارش برف سنگین در زنجان راه ۱۵۶ روستا را بست.

به گزارش «تابناک» به نقل ار خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛ معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف سنگین همراه با مسدودی ۱۵۶ راه روستایی در زنجانکولاک شدیداز بامداد یکشنبه راه ۱۵۶ روستای استان را بست که تاکنون راهداران ۳۲ مسیر از این تعداد را بازگشایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی شامگاه یکشنبه افزود: بارش برف همراه با کولاک شدید در استان زنجان از بامداد پنجشنبه بیش از ۱۰۰ راه روستایی را در چهار روز اخیر بست که این راه‌ها توسط راهداران بازگشایی و مجدد بسته شد.

وی تاکید کرد: نیمه دوم امسال بیشترین مسدودی جاده‌های روستایی از ۲۶ تا ۲۹ دی ماه جاری بوده است که با تداوم بارش‌ها و کولاک شدید این مسدودی‌ها نیز ادامه دار شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بیشترین مسیر‌ها به ترتیب در شهرستان‌های ماهنشان، زنجان، ابهر، ایجرود و سلطانیه و خدابنده است.

وی ادامه داد: شهروندان و روستائیان از تردد شبانه در جاده‌های کوهستانی و روستایی خودداری کنند چرا که در حال حاضر نیز بارش برف و کولاک در استان زنجان جریان دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما زنجان بارش برف مسدود شدن راه ها راه های روستایی مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند

به گزارش خبرنگار مهر، حامد نصیرایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر ۳۵ محور روستایی بشرویه- کرند از ابتدای سال خبرداد و گفت: با احداث ۳ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر واریانت پیچ تند و نقطه حادثه خیز محور مذکور اصلاح شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد ریال اجرا شده است، گفت: امیدواریم این پروژه در کاهش تصادفات موثر باشد.

نصیرایی با تاکید بر اینکه نگهداری و ارتقای ایمنی راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، اظهار کرد: تقلیل میزان خرابی رویه راه‌ها وحذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای را بدنبال خواهد داشت.

کد خبر 6092061

دیگر خبرها

  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی