Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@04:31:07 GMT

پامپئو به دنبال دیدار با رهبر مخالفان ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۶۶۴۹

پامپئو به دنبال دیدار با رهبر مخالفان ونزوئلا

وزیر خارجه آمریکا قصد دارد با رهبر مخالفان ونزوئلا در شهر بوگوتا پایتخت کلمبیا دیدار و گفتگو کند. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا روز یکشنبه گفت: منتظر دیدار با خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا در روز دوشنبه در شهر بوگوتا در حاشیه کنفرانس منطقه ای مقابله با تروریسم هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش وی در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم که او هم آنجا باشد. امیدواریم او به ما بپیوندد و منتظر دیدار با وی هستم.

گفت‌وگوی تلفنی پامپئو و رئیس‌ جمهور عراقدرخواست مجدد مجلس نمایندگان آمریکا برای ادای شهادت پامپئو درباره ایران

پامپئو پیش از شرکت در این کنفرانس، در یک همایش بین المللی در برلین درباره امنیت لیبی شرکت کرده بود.

گوایدو روز یکشنبه تایید کرد که وارد کلمبیا شده و قصد دیدار و گفتگو با ایوان دوکه رئیس جمهور کلمبیا را دارد. وی هیچ گونه اشاره ای به دیدار احتمالی اش با پامپئو نکرده است. از سوی دیگر سخنگوی گوایدو نیز حاضر به اظهارنظر در این باره نشده است.

بیش از 50 کشور غربی به رهبری آمریکا گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخته و خواستار کناره گیری مادورو از قدرت شده اند. ادامه دخالت های آمریکا و سایر کشورهای غربی موجب تشدید بحران سیاسی در ونزوئلا شده است.

آمریکا طی ماه های اخیر تحریم های اقتصادی و سیاسی زیادی را علیه کاراکاس اعمال کرده است.

انتهای پیام /

R1036247/P/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا لایحه کمک‌های ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بایدن امروز چهارشنبه پس از امضای این لایحه برای تبدیل شدن به قانون، در خصوص ارائه کمک‌های آمریکا به اوکراین بیان کرد: کی‌یف تمایل و مهارت برای پیروزی در جنگ برابر روسیه را دارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در مورد کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این کمک‌ها به پر کردن مهمات دفاع هوایی اسرائیل کمک می‌کند.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت