Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله سید علی سیستانی در دیدار با هیئتی از معترضان عراقی بر ادامه تظاهرات‌ در این کشور تاکید کرد.

به گزارش خرداد از  ایسنا، به نقل از دفتر آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان، هیئتی از تظاهرکنندگان عراقی برای عیادت از این مرجع عالیقدر شیعه به دلیل شکستگی در استخوان رانش در منزل ایشان حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سیستانی به تظاهرکنندگان عراقی گفت: به منظور فشار بر فاسدان و سرکشان به تظاهرات خود ادامه دهید.

این یعنی موافقت مرجع عالیقدر شیعیان با به حق بودن تظاهرات و مبارزه با فساد طبقه سیاسی.

این در حالی است که آیت‌الله سیستانی هیچ مقام سیاسی و رهبر حزب یا نماینده‌ای را برای عیادت به حضور نطلیبده و از دولت در زمان انتقال به بیمارستان هیچ کمکی را درخواست نکرده است. ایشان تنها به استفاده از آمبولانس دولتی که با سه خودروی شخصی نزدیکانش را منتقل می‌کردند، اکتفا کرده است.

سایت العتبه الحسینیه نیز بخشی از سخنرانی آیت‌الله سیستانی را در حمایت از تداوم تظاهرات همزمان با پایان ضرب الاجل تعیین شده از سوی بخش هماهنگی‌ها در بغداد و استان‌ها برای تشکیل دولت منتشر کرده که در آن بر تداوم تظاهرات مسالمت‌آمیز در صورت عدم پاسخگویی طبقه سیاسی به خواسته‌های تظاهرکنندگان تاکید کرده است.

العتبه الحسینیه به نقل از آیت‌الله سیستانی آورده است، شهروندان هرگز قبل از این به این شکل برای درخواست اصلاحات دست به تظاهرات نزده بودند و چون هیچ راهی برای رهایی از فساد نیافتند این گونه عمل کردند.

 این خبر سایت العتبه بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و به حمایت از تظاهرکنندگان افزود.

برچسب ها: آیت اله سیستانی ، عراق ، تظاهرات ، اعلام حمایت

منبع: خرداد

کلیدواژه: عراق تظاهرات اعلام حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها