Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی یوونتوس گفت تیمش وقتی فرصت افزایش اختلاف گل و تمام کردن کار حریف را دارد، باید از آن استفاده کند.
به گزارش آریا، پس از پیروزی 2-1 یوونتوس برابر پارما در هفته نوزدهم سری آ، مائوریتزیو ساری، سرمربی یووه پاسخگوی سوالات خبرنگاران اسکای ایتالیا شد:
دست‌اندازهایی در راه ما وجود دارد اما در مجموع در این فصل خوب کار کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرصت‌هایی داشتیم تا در نیمه دوم کار را تمام کنیم اما از آن‌ها بهره نبردیم پس طبیعی بود که پارما مشکلاتی برایمان ایجاد کند چون نتیجه بازی تا سوت پایان می‌توانست عوض شود. گل پارما؟ در دفاع روی ضربات آزاد حریف بهتر شده‌ایم اما امشب برابر یکی از متخصصان زدن ضربه سر روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. باید پیش از رسیدن توپ به کورنلیوس، مدافعان هوشیار می‌بودند و توپ را دور می‌کردند.   
سرمربی یوونتوس افزود:
رابیو و رمزی از لیگ‌هایی متفاوت به سری آ آمده‌اند و در ابتدای فصل نیز با توجه به مشکلات بدنی که داشتند، نتوانستند در آن زمان آن طور که می‌خواهند تمرین کنند اما هردوی آن‌ها در حال بهتر شدن هستند. می‌توانیم در زمینه بازی‌خوانی حریف به خصوص در دقایق پایانی بهتر شویم چون دوست ندارم در نیمه زمین خودی پاس‌کاری کنیم. به بازیکنانم گفته‌ام ترجیح می‌دهم ضدحمله بخوریم تا این که حدود یک ربع عقب بنشینیم و تحت فشار حریف باشیم. اگر فرصت افزایش اختلاف و تمام کردن کار را داشته باشیم باید از آن بهره ببریم.
وی ادامه داد:
هدایت بازیکن بزرگی چون رونالدو چگونه است؟ بازیکنی کلاس جهانی در اختیار من است که گهگاهی ممکن است چند مشکل کوچک برایم ایجاد کند اما در عین حال صد مشکل را از میان می‌برد، بنابراین باید روی چنین بازیکنی حساب کنید و کار خود را با توجه به شخصیت و ذهنیت او پیش ببرید. لاتزیو خطرناک‌تر است یا اینتر؟ لاتزیو اکنون فرمی فوق‌العاده دارد و فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این فرم لاتزیو ادامه دار نباشد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ساری یوونتوس لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی جنتی، رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در اولین نشست هم اندیشی سران حزب که با هدف اتخاذ تصمیم های کلان و راهبردی در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای ارشد و دبیران استانی برگزار شد، ضمن انتقاد به نحوه اعمال خشونت در برخورد با زنان بی حجاب و برخوردهای گزینشی و جانبدارانه برخی از نهاد های قدرت اظهار نمود: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده می شود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می شود.

وی گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد. ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902213

دیگر خبرها

  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • سوپرگل فوق العاده دیدنی شهاب زاهدی مقابل گامبا اوساکا از زمین خودی (فیلم)
  • سوپرگل دیدنی شهاب زاهدی از میانه زمین خودی مقابل گامبا اوزاکا (فوکوئوکا 1-0 گامبا اوزاکا)
  • سوپرگل فوق‌العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوساکا از زمین خودی + ویدئو
  • کنایه علی جنتی به افشای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل/ نادیده گرفتن تخلفات صدیقی نوعی دهن کجی به مردم است
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)