Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا در نشست تخصصی «شکل دهی آینده سیاستگذاری پولی و مالی با رویکرد بخش خصوصی» حسین سلاح‌ورزی، نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران با تشکر از کمیسیون پول و سرمایه اتاق به جهت برگزاری این نشست گفت: بحث شکل‌دهی آینده به تازگی وارد ادبیات راهبردی کشور شده اما می‌توان گفت که این بحث از زمان بشر مدرن در حوزه‌های دیگر مطرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه علاوه بر حوزه اقتصادی در حوزه‌های دیگر نیز روش‌های سنتی در حال فروریختن است و ضرورت دارد که ما همگام با نظم جهانی با بحث‌های مدرن همراه شویم از سوی دیگر فضای یاس و ناامیدی که امروز در جامعه وجود دارد ضرورت شکل‌دهی به آینده را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاست‌گذاری نظام پولی و بانکی باید از دو منظر مدیریت و فناوری این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد اظهار داشت: در حوزه پولی و مدیریت، نگاه به تجربیات گذشته و در حوزه فناوری نگاه به آینده می‌تواند به شکل‌دهی سیاست‌های پولی – بانکی ما کمک کند.

ادامه دارد...

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش خصوصی پول جامعه فناوری اتاق بازرگانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند

روکه می‌خواهد به بازیکنانی مهم و ارزشمند در ترکیب آبی و اناری پوشان تبدیل شود

طرفداری | ویتور روکه که در تابستان ۲۰۲۳ با سران بارسلونا به توافق رسیده و قرار بود در پایان فصل جاری به اردوی این تیم اضافه شود، با نظر ژاوی، در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۲۴ و ۶ ماه زودتر از موعد، پیراهن آبی و اناری را به تن کرد و به تمرینات این تیم ملحق شد.

با این حال، روکه از زمان حضورش در بارسلونا فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و تنها ۲۸۷ دقیقه (ثبت ۲ گل) برای این تیم به میدان رفته است. به گزارش اسپورت، هرچند روکه از دقایق اندکی که به او اختصاص داده شده ناراضی و ناامید است، اما او می‌خواهد به روند رو به رشد خود ادامه دهد و ژاوی را مجاب کند که در فصل آینده، دقایق بیشتری به او بازی دهد. به عبارت دیگر، مهاجم ۱۹ ساله برزیلی به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کند و تمایلی به انتقال قرضی یا دائمی به سایر تیم‌ها ندارد. 

تاثیر ‌جو رختکن در تصمیم روکه

یکی از دلایلی که روکه را به ماندن در بارسلونا مجاب کرده، جو رختکن این تیم است. روکه در زمان ورود به بارسلونا با آغوش باز بازیکنان و کادرفنی این تیم مواجه شد و به نوعی استقبال بسیار خوبی از او صورت گرفت. بازیکنان باتجربه‌تر رختکن سعی دارند مهارت‌های خود را به روکه آموزش دهند و به او کمک کنند که به مهره‌ای ارزشمند و مهم در ترکیب بارسلونا تبدیل شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏
  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود