Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:17:10 GMT

جشنواره آدم برفی در هشترود برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۷۶۸۸

جشنواره آدم برفی در هشترود برگزار می شود

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار هشترود از برگزاری اولین جشنواره آدم برفی به همت شورای شهر و شهرداری خبر داد.

مهدی پور صادق در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره بالا بردن نشاط اجتماعی در جامعه شهری و روستایی هشترود و جذب گردشگر است.

وی افزود: با توجه به اینکه افزایش نشاط اجتماعی در سند توسعه شهرستان گنجانده شده، شهرداری هشترود در نظر دارد اولین دوره جشنواره آدم برفی را امسال به صورت شهرستانی و از سال‌های بعد به صورت کشوری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه حضوری به واحد روابط عمومی شهرداری هشترود نسبت به ثبت نام خود طی سه روز کاری آینده اقدام کنند.

پور صادق اضافه کرد: شهرداری هشترود در نظر دارد که در سال آینده مراسم بزرگداشت استاد مجسمه ساز و نقاش برتر کشور آقای "پرویز طالب پور| را برگزار کند و از مقام هنری این هنرمند برجسته هشترودی که آثار زیادی را در شهرهای دیگر کشور دارد تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آدم برفی جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان

فرماندار ازنا(استان لرستان) گفت: ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا فاتحی در رابطه با گزارشاتی پیرامون ریزش تونل برفی اشترانکوه اظهار کرد: با توجه تغییرات اقلیمی و کاهش بارش‌ها  بخصوص از نوع برف طی چند سال گذشته و تداوم آن و با عنایت به گزارشات و بررسی های کارشناسی احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه دور از انتظار نیست.

فرماندار ازنا در ادامه از عموم شهروندان، هم استانی‌ها، کوهنوردان، گردشگران، طبیعت گردان و دوست داران طبیعت که قصد بازدید از این منطقه را دارند خواست با احتیاط و رعایت نکات ایمنی از این منطقه گردشگری بازدید کنند و از ورود به محدوده تونل برفی جداً خودداری کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم