Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه احداث آزادراه کنار گذر شرقی اصفهان از سال ۱۳۸۲ با هدف اتصال کریدور شمال و جنوب کشور آغاز شد، اظهار داشت: این آزادراه به طول ۱۰۰ کیلومتر بخشی از کریدور شمال به جنوب کشور است که از شیراز آغاز شده و به تهران ختم می شود که عملیات اجرایی این پروژه از آن زمان به مدت سه سال در حال انجام بود و در سال ۱۳۸۵ متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه احداث آزادراه کنار گذر شرقی اصفهان در طول بیش از یک دهه با مشکل منابع مالی دست به گریبان بوده و بعد از توقف مجدد بنا به مسائل مالی عملیات اجرایی آزادراه شرق اصفهان از سال ۹۷ با جدیت دنبال شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به جلسه ای با حضور سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری در استانداری و شرکتی وابسته به این صندوق به عنوان هفتاد درصد از سهام دار این پروژه گفت: شرکت مذکور احداث یک قطعه از این آزادراه را بر عهده دارد که مقرر شد این شرکت نسبت به تامین منابع مالی اقداماتی کند و پروژه فعال شود.

وی اعلام کرد: امیدواریم بخش اول پروژه آزادراه کنار گذر شرقی اصفهان که از محور نطنز تا فرودگاه و به طول ۶۳ کیلومتر است تا پایان امسال افتتاح شود.

غلامی با اعلام افتتاح فاز دوم پروژه آزادراه کنار گذر شرقی اصفهان از فرودگاه تا جاده نایین در خردادماه سال آتی گفت: بخش سوم این آزادراه از ابتدای گردنه «لاشتر» تا انتهای باغ رضوان و به طول ۳۳ کیلومتر بر عهده سازمان همیاری های شهرداری های اصفهان است، فعال شده، که بودجه مورد نیاز برای آن پنج هزار میلیارد ریال تخمین زده شده است.

کد خبر 4828014

منبع: مهر

کلیدواژه: آزادراه افتتاح طرح عمرانی قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان بوشهر ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • ۳۴۵ هزار پلاک آبی هوشمند بر منازل اصفهانی‌ها نصب شده است
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی