Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دیوان عالی کشور گفت: این که اقبال به خبرگزاری فارس در حد مطلوب و بالاتر است به جهت این است که این خبرگزاری توانسته واقعیت ها را به مردم برساند زیرا مردم به دنبال جایی هستند که صداقت و واقعیت و حقیقت در آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور روز گذشته با حضور در خبرگزاری فارس با پیام تیرانداز مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرده و از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرده و در جریان امور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مرتضوی مقدم در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: فرصت مغتنم و خوبی شد که از نزدیک بیایم و در جمع شما و خداقوتی به شما عزیزان بگویم.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس یک خبرگزاری آرمانی است و در جهت ولایت و انقلاب قدم برداشته و جوانان انقلابی در آن مشغول به خدمت هستند.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: این که اقبال مردم به این خبرگزاری در حد مطلوب و بالاتر است به جهت این است که این خبرگزاری توانسته واقعیت ها را به مردم برساند زیرا مردم دنبال جایی هستند که صداقت و واقعیت و حقیقت در آن وجود دارد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم افزود: مردم هر کجا که احساس کنند که مسائل سیاسی غالب شده است و واقعیت ها پوشیده شده است از آنجا روی گردان می شوند زیرا مردم همیشه دنبال واقعیت و شفافت و صداقت هستند.

وی ادامه داد: در این فضا هر چه خبرهای منتشر شده از سوی یک رسانه با واقعیت منطبق تر باشد اقبال مردم به آن رسانه بیشتر می‌شود.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: رسانه ها از خبرگزاری ها تغذیه می‌شوند و آن منبعی که بهتر از همه جا باشد و اخبار شفاف تر و صادقانه تری داشته باشد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم افزود: در خبر به این نکته باید توجه کرد که خبر و خبرنگاری یک هنر است. می شود انسان یک خبری را به گونه‌ای منتشر کند که این خبر مسئله ساز شود و می شود همان خبر را به گونه ای منتشر کرد که امید ایجاد کند.

وی تصریح کرد: می شود به گونه ای خبر داد که مردم امیدوار شوند و الحمدالله آن طور که من دریافت کرده ام این است که خبرگزاری فارس این موضوعات را مورد توجه قرار داده و در همین مسیر قدم برداشته است.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: همین امر باعث شد تا من تشویق شوم به حضور در این خبرگزاری برای خداقوت و آشنایی بیشتر با این مجموعه و خوشحالیم و خوشوقت هستیم که این مجموعه در مسیر انقلاب قدم بر می‌دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دیوان عالی کشور مرتضوی پیام تیرانداز جریان امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۷۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت هنرمند سملقانی در کار با شیشه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهمترین دغدغه محمد کاظم زاهدی در کنار شغلش رها سازی ضایعات شیشه و آینه در طبیعت و آسیب رساندن به محیط زیست است.

این هنرمند پرتلاش ۱۳سال پیش از دغدغه خود فرصتی برای هنری نو و حفظ محیط زیست ساخت و با ضایعات شیشه های رنگارنگ ساختمانی و آینه ها شروع به ساخت ماکت های شیشه ای همچون(مسجد،آرامگاه حافظ و سعدی،برج آزادی، سازهای موسیقی و اشکال هندسی) کرد.

این کارآفرین با استعداد ساخت اولین ماکت‌های شیشه ای در کشور را راه اندازی کرد و ماهانه از ۱۲۰ کیلو گرم رها سازی ضایعات به محیط زیست جلوگیری می کند.

آقای زاهدی علاوه بر اشتغال برای ۳نفر، سالانه بصورت میانگین ۲۰۰ میلیون تومان از این راه کسب درآمد می کند.

با وجود این هنر ماندگار و علی رغم پی گیری های این هنرمند جوان از دستگاه های مربوطه همچون میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری هنوز برای این شغل کد رشته ای تعریف نشده است و مسئولان استانی و کشوری با مشاهده آثار فاخر این جوان قول همکاری هایی در حد شعار می دهند .

این هنرمند فعال تنها از طریق پارک علم و فناوری توانسته مجوز صنایع خلاق را کسب کند که در این مورد مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری شهرستان مانه و سملقان افزود:

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به واحد‌های نو آور مجوز صنایع خلاق رو اختصاص میدهد که واحد آقای زاهدی اولین و تنها واحد فناور ساخت ماکت های شیشه ای در کشور است که توانسته این مجوز را کسب کند.

احمدی گفت: این کارآفرین پر استعداد توانسته این هنر را با ظرافت بالا و اندازه های بسیار دقیق آثاری ماندگار خلق کند.

آقای زاهدی تا کنون علاوه بر خراسان شمالی ساخت این آثار هنرمندانه متقاضی این آثار را از استان های خراسان رضوی،گلستان،تهران و همچنین کشور عراق و ترکمنستان دریافت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • خلاقیت هنرمند سملقانی در کار با شیشه
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • تعجب رئیس دیوان عالی کشور از آمار پرونده‌های خانواده
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند