Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@21:29:31 GMT

چهلم سردار سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۸۰۷۴

چهلم سردار سلیمانی در کرمان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: چهلم سردار سپهبد قاسم سلیمانی در سراسر کشور در روز ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود؛ اما در این استان، این مراسم در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امروز دوشنبه، 30 دی‌ماه در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با محوریت دهه فجر با بیان اینکه پای انقلاب آمدن مردم، انگیزه‌های دینی مردم و رهبری امام راحل موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، گفت: از ابتدای انقلاب ما با مشکلات زیادی از جمله جنگ ۸ ساله تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. روبه‌رو بوده‌ایم و توانسته‌ایم از این مشکلات با سربلندی خارج شویم.

وی افزود: دشمن اکنون فهمیده این سه عامل انقلاب را سرپا نگه داشته و به همین دلیل روی هر سه عامل سرمایه‌گذاری کرده و دنبال این هستند که موضع رهبری را تضعیف کنند و همچنین مردم را از انقلاب و نظام جدا کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان بیان کرد: در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش ده‌ها میلیون نفر شرکت کردند؛ اما دشمن هیچکدام از این جمعیت تشییع‌کننده را نشان نداد و در خبرگزاری‌های مطرح دنیا در این زمینه چیزی گزارش و مطرح نشد.

انجم‌شعاع تصریح کرد: اما خبر تعدادی که مقابل دانشگاه تجمع داشتند را بلافاصله انعکاس دادند و سفیر انگلیس بلافاصله در تجمع شرکت می‌کند و از آن‌ها عکس می‌گیرد و برای رسانه‌های خود ارسال می‌کند.

وی اظهار کرد: باید فضاسازی شهر به‌گونه‌ای در ایام‌الله دهه فجر باشد که یک فضای دهه فجری باشد و دستگاه‌ها برای برنامه دهه فجر حداقل یک برنامه شاخص اجرایی باید داشته باشند.

انجم‌شعاع یادآور شد: با توجه به اینکه ایام‌الله دهه فجر نزدیک انتخابات است باید برنامه‌ها به‌صورتی برنامه‌ریزی شود که اصل انتخابات مدنظر قرار گیرد، نباید این مراسم محل تأکید و یا تخریب اشخاص شود بلکه محل تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان تأکید کرد: چهلم سردار سپهبد قاسم سلیمانی در سراسر کشور در روز ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود اما در استان کرمان این مراسم در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد انجم شعاع سلیمانی چهلم دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در نشستی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: با توجه به این‌که «رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و ... نقش‌آفرینی کنند.

بنابر گزارش ایسنا، وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم نموده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار داریوش رضایی‌نژاد می‌باشد که تربیت یافته این سرزمین شهید پرور و مجاهد پرور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت؛ لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه ها و سطوح جنگ نرم و شناختی(احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه ریزی و اقدام نمایند.

وی با تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرور آفرین و دشمن شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت های آزادیخواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان داشت: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902068

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان