Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با تاکید بر سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و اشتغال‌زا، گفت: اعتبارات جدید ابلاغ شده به استان در راستای حمایت از بنگاههای آسیب دیده از سیلاب اخیر که به سر جمع اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری افزوده شده می‌بایست تا پایان سال به طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل تعیین تکلیف و پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، در ادامه به اعتبارات پرداخت شده به طرح‌های اشتغال زا در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به هزار و ۲۰۱ طرح با فرصت شغلی ۵ هزار و ۱۱۴ نفر در مناطق روستایی و عشایری پرداخت و توسط بانک‌های عامل عقد قرارداد شده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، تسریع در اجرای طرح‌های اقتصادی، پرداخت تسهیلات اعتباری و نظارت بر نحوه پرداخت تسهیلات را در اولویت برنامه‌ها دانست و گفت: همچنین در بحث اشتغال حمایتی کمیته امداد، بنیاد شهید و بهزیستی نیز تاکنون به تعداد ۲ هزار و ۶۱۳ طرح با مبلغ ۹۵ میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان و اشتغال سه هزار و ۱۹ نفر پرداخت یا عقد قرارداد شده است.

کد خبر 4830294

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان تسهیلات بانکی قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان بوشهر ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی