Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخابی رییس هیات ورزش‌های رزمی استان قزوین صبح امروز با حضور علیرضا خسروی نماینده وزارت ورزش و جوانان، شهرام عظیمی و جلال نادمی سرپرست و دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

در این مجمع سه نامزد برای ریاست هیات ورزش‌های رزمی ثبت نام کرده بودند که در نهایت هادی چگینی با کسب ۱۸ رای در سمت خود ابقا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جدید هیات ورزش‌های رزمی استان قزوین در این مجمع گفت: در دوره جدید مدیریت این هیات، اعزام روسای هیات شهرستان‌ها به عنوان سرپرست تیم به مسابقات کشوری، احیای کیک بوکسینگ استان، برگزاری مسابقات انتخابی قزوین، راه اندازی سازمان لیگ استان، استفاده از روسا و اعضای مجمع در کمیته‌ها، تاسیس پورتال هیات و راه اندازی پایگاه استعدادیابی از جمله برنامه‌های پیش روی ما خواهد بود.

هادی چگینی گفت:خوشبختانه عملکرد سه ساله هیات ورزش‌های رزمی استان که در مجمع سالانه مطرح شد، مطلوب بوده و مورد حمایت فدراسیون قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در سال ۹۸ جلساتی با روسای سبک‌ها و شهرستان‌ها داشتیم و سعی کردیم به صورت مرتب از آنها سرکشی کنیم.

این مسوول اضافه کرد: افتتاح باشگاه ورزش‌های رزمی در تاکستان، اهدای مدال تهمینه کربلایی صادقی ورزشکار شاخص این هیات به موزه ملی المپیک، حضور در مراسم پیاده روی خانواده، کمک مادی به هیات‌های شهرستان‌ها، ۳۸ فقره اعزام تیم‌های رزمی استان به مسابقات کشوری و کسب ۱۵ مدال رزمی در المپیاد کشوری، گوشه‌ای از عملکرد این هیات طی چهار سال گذشته بوده است.

هیات ورزش‌های رزمی در استان قزوین حدود چهار هزار بیمه شده ورزشی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین المپیک شاخص وزارت ورزش و جوانان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا در مراسم معارفه رئیس‌ کل جدید دادگستری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، استاندار قزوین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و انتظامی در سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، گفت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسوولان دستگاه قضایی مطرح می شود، اجرای سند تحول قضایی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضایی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است. اظهارکرد: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رییس کل جدید دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است اذعان کرد: دستگاه قضایی در کنار دقت در رسیدگی به مسائل چالشی استان همچون مالباختگان خودرویی، اهل سرعت است و کسی نمی‌تواند مسیر اجرای عدالت را مخدوش کند اما مردم هم باید صبر و حوصله داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسوولان همدلی و همراهی باشد قطعا در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

در پایان مراسم با حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای ریاست قوه قضاییه کشور؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا به عنوان رییس کل جدید دادگستری کل استان قزوین معرفی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900685

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد