Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:55:23 GMT

پاسخ نهایی را امشب به AFC می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۸۸۹۲۷

پاسخ نهایی را امشب به AFC می‌دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پاسخ قاطع فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر امتناع از دستور AFC برای میزبانی باشگاه های ایرانی از حریفان خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا در کشور ثالث، جلسات کمیته های اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد تا تصمیم نهایی را در این باره بگیرد.

از قرار معلوم جمع بندی لازم نیز توسط کمیته های اجرایی AFC صورت گرفته و آنها در حال ارسال پاسخ کتبی خود به فدراسیون فوتبال ایران در این باره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی علی نژاد سرپرست حوزه معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این باره اظهارداشت: منتظر اعلام کتبی آنها هستیم. می خواهیم آنها پاسخ بدهند. به احتمال زیاد امشب پاسخ نهایی را به درخواست AFC می دهیم.

کد خبر 4830325

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی علی نژاد فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی والیبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک یحیی گل محمدی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب در در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عربستان روبروی الخلیج به میدان خواهد رفت تا تکلیف یکی از دو تیمی که به بازی فینال صعود خواهند کرد مشخص شود نمی‌دونم که نفرستاد که.

فاصله النصر با الهلال در رقابت‌های لیگ عربستان به ۱۱ امتیاز رسیده و با توجه به اینکه تنها ۵ بازی تا پایان این مسابقات باقی مانده است بعید به نظر می‌رسد که آنها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام در این رقابت داشته باشند.

اما رونالدو این فرصت را دارد که در رقابت‌های جام حذفی عربستان دومین جامش را با پیراهن النصر به دست آورد و به نظر می‌رسد که با تمام وجود آماده است تا نقش مهمی را برای این تیم در بازی امشب مرحله نیمه نهایی ایفا کند.

این ستاره پرتغالی با انتشار تصاویری از خودش در تمرینات النصر در صفحه رسمی اینستاگرامش هشدار مهمی به بازیکنان الخلیج داد و نوشت:« آماده!» تا به آنها نشان دهد که با تمام توانش در این بازی برای پیروزی تیمش تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • ساعت و جدول پخش زنده فوتبال‌های امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم