Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاژوردی از ارسال پنجمین محموله امدادی خراسان جنوبی از فردوس به مقصد مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید حسین لاژوردی» امروز (30 دی) در حاشیه ارسال کمک های امدادی به سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر شهرستان فردوس همانند سایر شعب استان، اقدام به جمع آوری اقلام غیر نقدی و کمک های نقدی برای سیل زدگان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس با بیان اینکه تاکنون چهار محموله کمک های امدادی از سطح استان به منطقه سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است، افزود: طی امروز پنجمین محموله امدادی خراسان جنوبی از فردوس به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

 

لاژوردی با بیان اینکه این محموله کمک های اهدایی مردم شهرستان فردوس است، افزود: این محموله شامل دو هزار و ۵۶ ثوب انواع البسه، ۸۴۰ قوطی کنسروجات، ۵۴  تخته پتو و دیگر مواد خوراکی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان است.

 

وی ارزش ریالی محموله را یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این کالاها برای توزیع با یک دستگاه کامیونت هلال احمر به ایرانشهر ارسال می شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فردوس اظهار کرد: شهروندان می توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد کلیه بانک‌ها و کد دستوری # ۱۱۲ * واریز کنند.

 

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و شماره شبا 920120000000000000099999 IR نزد بانک ملت و شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران از دیگر راه‌های قانونی کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان از سوی هلال احمر اعلام شده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی نماز جمعه فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی سردار سلیمانی فعالیت های مسجدی کمک به سیل زدگان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی سیستان و بلوچستان ارسال محموله فردوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان و آماده باش هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایسنا، بابک محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد برای امروز شنبه و در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب غرب فارس، نیمه شمالی خراسان جنوبی، شرق و شمال شرق سمنان، نیمه جنوبی بوشهر، شمال غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و در دوشنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال قزوین، پیش‌بینی شده است. 

وی به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت ماه پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ٢٠ استان شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۹۴ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۳۰۰ نفر امدادرسانی کردند، ۳۴ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۱۷ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۷۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۱۴۸ تیم عملیاتی شامل ۵۱۸ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ٢٢ دستگاه چادر، ٥٧٥ تخته پتو، ٣٣٥ تخته موکت، ١٣٦٤ کیلوگرم نایلون، ٢٠٩ بسته غذایی، ٢٨٠ قوطی کنسروجات، ١٠٠ قرص نان و ٤٢ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، رییس سازمان امداد و نجات با اعلام آماده باش هلال احمر، به هموطنان توصیه کرد که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان/ آماده باش هلال احمر