Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری انتخابات در یک فضای آرام و با اطمینان را هم و غم مسئولان عنوان کرد و گفت: ما در این استان هیج منافعی جز منافع جمهوری اسلامی نداریم. ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

حسین کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: تمام انرژی خود را برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و بدون حاشیه گذاشته‌ایم اما کار عده‌ای ایجاد التهاب بوده و مثل اینکه موفقیت خود را در التهاب آفرینی می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تمام هم و غم مسئولان و دستگاه‌های مسئول را برگزاری انتخابات در یک فضای آرام و بسیار با اطمینان و اعتماد عنوان کرد و افزود: ما در این استان هیج منافعی جز منافع جمهوری اسلامی نداریم و منافع جمهوری اسلامی نیز برگزاری انتخابات باشکوه و در آرامش بوده و هر فردی را مردم انتخاب کنند مبارک است.

کلانتری وظیفه مسئولان را امانتداری از رای مردم دانست و ادامه داد: رسانه‌ها مراقب آرامش جامعه باشند و از التهاب آفرینی، یاس، ناامیدی و بدبینی پرهیز کنند زیرا طرح اینگونه مسائل در راستای منافع ملی نیست و اما انتقاد و تذکر لازم است.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی: احضار 7 مدیر و نامزد انتخاباتی/ در برخورد با تخلفات انتخاباتی هیچ اغماضی نداریمعباسی: تشکیل مجلس متعهد و انقلابی در انتخابات آتی لازمه قوی شدن استهشدار رئیس ستاد انتخابات بوشهر به کاندیداهای مجلس؛ هرگونه تبلیغات در مراسمات مذهبی ممنوع

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد حساسیت‌های خبرگزاری تسنیم استان برای انتخابات سالم و باشکوه و همچنین افزایش اعتماد مردم را قابل احترام دانست و گفت: دغدغه‌های این رسانه را به جد پیگیری و دستور بررسی می‌دهم.

کلانتری هر گونه عزل و نصب در ادارات تا بعد از انتخابات ممنوع اعلام کرد و گفت: این موضوع را به معاونت سیاسی و امنیتی استاندار ماموریت داده‌ام تا به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کنند.

وی بیان کرد: هرگونه عزل و نصب در دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف جز در موارد خاص از جمله استعفاء یا خروج مدیری از استان ممنوع بوده و هیچ گونه کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

کلانتری با تاکید بر اینکه هرگونه عزل و نصب با شاعبه سیاسی پذیرفتنی نیست، ادامه داد: هرگونه تغییر و تحول مدیریتی در سطوح مختلف در موارد خاص نیز باید با هماهنگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار انجام شود و این حوزه نیز باید با دستگاه‌های نظارتی هماهنگ باشد.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران طی حکمی «حمید طالبی» را به‌عنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن حکم مجید چگنی برای سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

همچنین به پاس زحمات ریحان بهادر در دوره تصدی این سمت از ‌وی قدردانی شده است.

دیگر خبرها

  • اشتغال، وام و کمک مالی بیشترین مطالبه ثبت شده مردم کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است