Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران در برخی از نقاط استان از روز گذشته فعالیت راهدارخانه‌ها و اکیپ‌های راهداری در جاده‌های استان آغاز شده است.

وی با اشاره به بارش برف در گردنه‌های کوهستانی پنج شهرستان استان، بیان کرد: در این راستا ۲۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۵۴ نفر نیروی راهدار برف‌روبی در این محورها را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از برف‌روبی ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد و گفت: برف‌روبی این محورها با استفاده از حدود ۱۷۰ تن شن و نمک انجام شده است.

جلال زاده با بیان اینکه ۳۰ درصد راه‌های استان از بارندگی تأثیر پذیرفته‌اند، بیان داشت: با تلاش مشترک تیم‌های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محورهای شریانی و اصلی استان بصورت روان برقرار است.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده به محض حصول اطمینان از وضعیت محورهای شریانی، برف‌روبی در سایر راه‌های فرعی و روستایی استان توسط تیم‌های راهداری طی روز جاری و با کمک دهیاران انجام خواهد شد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور به آدرس www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن مربوطه از وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند.

جلال زاده تصریح کرد: همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جبه منظور رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان فعال است.

کد خبر 4830297

منبع: مهر

کلیدواژه: برف روبی بیرجند قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی تعطیلی مدارس شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان بوشهر ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران دهه فجر بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۸۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده عملیات نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه به طول ۱۵ هزار مترمربع در محور کرج - کندوان محدوده سه راهی کندر توسط راهداری استان البرز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: به همین منظور تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر از تاریخ ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ عصر ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

کد خبر 6092103

دیگر خبرها

  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا